Teenager på halv ton !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Risen

Starter nu på tv3.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

grinny

Jep. Det er virkelig et godt program synes jeg

Anmeld

9. juni 2010

4xGreve

tak for det havde helt glemt det var idag

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Sidder og lurer programmet med det ene øje. Frygtelig, får helt ondt i hjertet og maven af at se på de stakkels teenegere

Anmeld

9. juni 2010

Risen

Silvermist skriver:

Sidder og lurer programmet med det ene øje. Frygtelig, får helt ondt i hjertet og maven af at se på de stakkels teenegere

Ja man får virkelig en eller anden form for medlidenhed med dem.. 

Anmeld

9. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Og det hjælper jo ikke en dyt når moar serverer hotdogs og henter alt så han ikke skal rejse sig fra stolen

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Jeanne skriver:

Og det hjælper jo ikke en dyt når moar serverer hotdogs og henter alt så han ikke skal rejse sig fra stolen

Enig

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

Jeanne skriver:

Hende mutti er ikke lige den store hjælp. Men hun har andre problemer, såsom tabet af broderen, der er skyld i det, tror jeg.. Det handler ikke kun om mad.

Tænk at veje så meget i en ung alder. Jeg priser mig lykkelig for min relativt lille "ekstra baggage"

Anmeld

9. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
kitty skriver:

Hende mutti er ikke lige den store hjælp. Men hun har andre problemer, såsom tabet af broderen, der er skyld i det, tror jeg.. Det handler ikke kun om mad.

Tænk at veje så meget i en ung alder. Jeg priser mig lykkelig for min relativt lille "ekstra baggage"

Stadigvæk - han vågnede jo ikke bare op en morgen og vejede 250 kg. Hun må da kunne se det da han rundede 150

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

Stadigvæk - han vågnede jo ikke bare op en morgen og vejede 250 kg. Hun må da kunne se det da han rundede 150

Vi er helt enige! Jeg håber i hvert fald ikke den slags kommer "over night"!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.