Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger,
Er der nogle af jer, der har forstand på, om det går i modermælken, når man får lavet akryl-negle?
Altså ligesom når man snakker om den skadelige effekt parfume osv. har...
/Karina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey
jeg får lavet negle ca en gang om månde og det må man godt... det går ikk ind og skader... det er jeg blevet oplyst af hende der laver mine...
Har heller aldrig hørt det skulle skade - fik selv ordnet negle da jeg ammede min datter..
Fantastisk! Tak
Ranarupta skriver: Hej piger, Er der nogle af jer, der har forstand på, om det går i modermælken, når man får lavet akryl-negle? Altså ligesom når man snakker om den skadelige effekt parfume osv. har... /Karina
Ih jeg har faktisk tænkt på dig siden du skrev at bønne var født.. Har ihærdigt ledt efter billeder af ham , men har ikke kunne finde noget..
Stort tillykke !
Risen skriver: Ih jeg har faktisk tænkt på dig siden du skrev at bønne var født.. Har ihærdigt ledt efter billeder af ham , men har ikke kunne finde noget.. Stort tillykke !
Hej søde,
Mange tak! Så skal du bare se her: https://www.baby.dk/debat/51827pi1/navlestrengen/jeg-er-nogenlunde-tilbage-inkl--billedspam-af-albert.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128