Dagplejemødre hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

2trunde

Da jeg seriøst overvejer at søge en stilling som dagplejemor, har jeg brug for hjælp til at regne min evt. løn ud. Syntes det er ret svært at gennemskue det.

Så hvis du ved hvordan det regnes ud håber jeg at du vil hjælpe mig

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

twinboys

At være dagplejer er et rigtig dejligt arbejde og især hvis man er vild med børn...

Husk det hedder dagplejer idag og ikke dagplejemor for der findes også mænd i vores arbejde...

Hvad er du i tvivl om???

Majbritt

Anmeld

9. juni 2010

2trunde

twinboys skriver:

At være dagplejer er et rigtig dejligt arbejde og især hvis man er vild med børn...

Husk det hedder dagplejer idag og ikke dagplejemor for der findes også mænd i vores arbejde...

Hvad er du i tvivl om???

Majbritt

Jeg vil gerne vide hvordan jeg regner lønnen ud.

Altså grundlønnen er 20200 et eller andet i den stil men så er der det specielle fradrag og pension, så har svært ved lige at gennemskue hvad jeg evt ville få udbetalt.

Anmeld

9. juni 2010

2trunde

9. juni 2010

TbCp

2trunde skriver:

Da jeg seriøst overvejer at søge en stilling som dagplejemor, har jeg brug for hjælp til at regne min evt. løn ud. Syntes det er ret svært at gennemskue det.

Så hvis du ved hvordan det regnes ud håber jeg at du vil hjælpe mig

På forhånd tak

Jeg har brugt skat.dk. Hvis du søger på dagplejer skulle der gerne komme en masse frem.

Jeg kan ikke lige fortælle dig hvordan det udregnes, synes selv det er noget besværligt

Hilsen Tina (privat dagplejer)

Anmeld

9. juni 2010

LifeIsGreat

Din løn vil komme til at afhænge af, hvor mange børn du har, om du har gæstebørn osv. i løbet af måneden. Men hvis grundlønnen er ca. 20000, vil du, alt efter fradrag og uden pension osv., få udbetalt ca. 13000-14000 +-

Anmeld

9. juni 2010

2trunde

Jeg ville meget gerne have en slags formel eller noget i den retning

Anmeld

9. juni 2010

Svei

http://www.silkeborgkommune.dk/borger/b%C3%B8rn+og+unge/b%C3%B8rnepasning/dagpleje/arbejdstid+-+l%C3%B8n+og+krav

http://www.ug.dk/job/paedagogiskkirkeligtogsocialtarbejde/boernepasning/dagplejer.aspx

Måske du kan bruge de link her...

Anmeld

10. juni 2010

2trunde

Har fået løst min gåde

Tak for jeres hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.