søger nogle der kan strikke til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Valle81

Chritinap skriver:

Okay, det lyder fornuftigt. Og det skulle være 0-3 mdr. hvis det er, men hvor lang tid tager det før jeg har det?

Vh

Jeg er lige pt igang med at strikke 4 par sokker til en dem er jeg færdig med snart, så kan jeg gå igang, og vilskyd på jeg skal bruge mellem 2-3 uger så er jeg færdig:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

vingummibamse

Valle81 skriver:

Jeg er lige pt igang med at strikke 4 par sokker til en dem er jeg færdig med snart, så kan jeg gå igang, og vilskyd på jeg skal bruge mellem 2-3 uger så er jeg færdig:0)

nå vi har fået kønnet at vide vil jeg gerne bestille 4 djævlehuer i str. 50- 56 hvis det kan nåes (har termin i Dec.)

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

vingummibamse skriver:

nå vi har fået kønnet at vide vil jeg gerne bestille 4 djævlehuer i str. 50- 56 hvis det kan nåes (har termin i Dec.)

Jamen det lyder godt:0)
Hvis du kontakter mig når i har fået kønnet at vide, så skal jeg strikke sådanne 4. Det vil tager et par uger, så er de klar:0) Så det skulle nok kunne nåes:0)

Anmeld

10. juni 2010

Kvindemin

Valle81 skriver:

Okay, så højest 3-4 uger?
Kan det blive base, brune farver med enkelte knapper?
Har du et billede af de der huer du laver, som folk snakker om

Vh

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

Okay, så højest 3-4 uger?
Kan det blive base, brune farver med enkelte knapper?
Har du et billede af de der huer du laver, som folk snakker om

Vh

Ja højest 4 uger. Det lyder rimeligt:0) Jeg vedhæfter lige 2 billeder af hvordan djævlehuen kan se ud:0)

Kan sagtens finde nogle dejlige basefarve at strikke i, vocreme/råhvid og brun:0) Man kan få garn hvor der er flere farver i, som sættet på forrige side, og ellers kan jeg lave det ensfarvet eller som sættet med kysen, hvor størstedelen har en farve og kanter fx har en anden. Det er helt op til dig at bestemme hvordan du ønsker:0)

Anmeld

10. juni 2010

Kvindemin

Valle81 skriver:

Ja højest 4 uger. Det lyder rimeligt:0) Jeg vedhæfter lige 2 billeder af hvordan djævlehuen kan se ud:0)

Kan sagtens finde nogle dejlige basefarve at strikke i, vocreme/råhvid og brun:0) Man kan få garn hvor der er flere farver i, som sættet på forrige side, og ellers kan jeg lave det ensfarvet eller som sættet med kysen, hvor størstedelen har en farve og kanter fx har en anden. Det er helt op til dig at bestemme hvordan du ønsker:0)

Tror bare det skal være helt brun, og så skal 'små' tingene, kanter, snore, knapper osv være base/creme. (gerne nogle meget enkelte knapper - ikke bamser, hjerter eller lign.) Hvis det kan lade sig gi sig skal vi så sige en af samme slags som den grønne hue forneden, med i prisen - blot i matchende til det andet

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

Chritinap skriver:

Tror bare det skal være helt brun, og så skal 'små' tingene, kanter, snore, knapper osv være base/creme. (gerne nogle meget enkelte knapper - ikke bamser, hjerter eller lign.) Hvis det kan lade sig gi sig skal vi så sige en af samme slags som den grønne hue forneden, med i prisen - blot i matchende til det andet

Det kan sagtens lade sig gi sig, det er der ingen problemer i:0)

Jeg vil lave det for 275 krone nkl det hele:0)

Anmeld

10. juni 2010

maj2011

Valle81 skriver:

Hej igen:0)

Ja "skoene" er bare søde:0) og det er noteret at huen skal være ala djævlehue og snor i luffer:0)

Altså, skal lige være helt sikker, du ønsker en af hver ting i hver sin farve. Altså et sæt i creme og et i brunt:0)

hejsa

ja det første billed af djævle huen er super fin. og så sko ala dem med silkebånd, (bare med alm bånd).

en enkelt cardigan, og enkelte luffer, og så et tæppe 80x80 tænkte jeg på.

ja og så et sæt i hvert farve, cream og en i brun.

og i cardiganen helt enkelte knapper der kan bruges til begge køn.

hvad tror du prisen er pr sæt???

og tænkte om evt en af sættene kunne strikkes i merion uld (hedder det, det??? ved det er vildt blødt)

og som sagt det haster ikke...

Anmeld

10. juni 2010

vingummibamse

Valle81 skriver:

Jamen det lyder godt:0)
Hvis du kontakter mig når i har fået kønnet at vide, så skal jeg strikke sådanne 4. Det vil tager et par uger, så er de klar:0) Så det skulle nok kunne nåes:0)

det lyder bare super lækkert.. så skriver jeg lige igen til den tid..

blir d. 27 juli hehe.. håber vi på..

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

maj2011 skriver:

hejsa

ja det første billed af djævle huen er super fin. og så sko ala dem med silkebånd, (bare med alm bånd).

en enkelt cardigan, og enkelte luffer, og så et tæppe 80x80 tænkte jeg på.

ja og så et sæt i hvert farve, cream og en i brun.

og i cardiganen helt enkelte knapper der kan bruges til begge køn.

hvad tror du prisen er pr sæt???

og tænkte om evt en af sættene kunne strikkes i merion uld (hedder det, det??? ved det er vildt blødt)

og som sagt det haster ikke...

Hej igen:0)

Jeg ved ikke hvad prisen på merion uld er, men det finder jeg lige ude af:0)

Det er et rimelig stort projekt, ved godt det ikke haster, men for to sæt med med garn, knapper, bånd, forsendelse og arbejdsløn vil jeg sige 1100 kroner ( Forsendelse i sig selv vil koste omkring 100 kroner)

Jeg ved godt prisen nok lyder lidt vild, men der er mange timers arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.