gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.223 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har PCO og har derfor ikke helt styr på min mens, eller den plejer at komme imellem 35 og 42 dage.

Jeg er nu på dag 29 og komelt tydlig. Kom til at teste i morges, efter de 3 min kom der en skykke steg, og efter de 10 min var den helt tydlig. ( men der står at man ikke må regne med den efter 5 min) Kan jeg være gravid allerede nu på dag 29, når min cyklus plejer at være længre. Eller snyder testen mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

L-Mortil3

Testen snyder som sådan ikke, da den er ugyldig efter tiden beskrevet i  brugsanvisningen.

Prøv at teste igen om et par dage Måske heldet er med dig

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Hov der gik vist noget galt med det jeg skrev i første indlæg. Så rettet det lige så det kan læses hihi

Jeg er nu på dag 29 . Kom til at teste i morges, efter de 3 min kom der en skykke steg, og efter de 10 min var den helt tydlig. ( men der står at man ikke må regne med den efter 5 min) Kan jeg være gravid allerede nu på dag 29, når min cyklus plejer at være længre. Eller snyder testen mig.

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Testen snyder som sådan ikke, da den er ugyldig efter tiden beskrevet i  brugsanvisningen.

Prøv at teste igen om et par dage Måske heldet er med dig

Okay tak må vente og teste

Anmeld

9. juni 2010

Sofia

Hvis der efter tre min er en skyggestreg tror jeg du er gravid Men skynd dig ud at tage en mere!!!

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Hvis der efter tre min er en skyggestreg tror jeg du er gravid Men skynd dig ud at tage en mere!!!

Jamen jeg har taget to til morgen, godt nok med det samme urin. Blev nød til at tage en mere fordi jeg synes der var en skygge og den viste det samme.

Anmeld

9. juni 2010

Sofia

Anonym skriver:

Jamen jeg har taget to til morgen, godt nok med det samme urin. Blev nød til at tage en mere fordi jeg synes der var en skygge og den viste det samme.

Om nogle dage skal den nok være mere tydeligt. Holder "strakt arm testen" kan du se skyggestregen hvis du holder testen ud foran dig i strakt arm???

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Om nogle dage skal den nok være mere tydeligt. Holder "strakt arm testen" kan du se skyggestregen hvis du holder testen ud foran dig i strakt arm???

Ahh kun når den er ligget i 5 min Men den kan ikke vise positiv hvis jeg har meget sent ægløsning måske.

Anmeld

9. juni 2010

Sofia

Anonym skriver:

Ahh kun når den er ligget i 5 min Men den kan ikke vise positiv hvis jeg har meget sent ægløsning måske.

Som udgangspunkt tror jeg man kan regne med at teste positivt 14 dage efter sin ægløsning, men jeg tør ikke sige det.. du må vist bare vente et par dage og så teste igen!! Held og lykke

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Som udgangspunkt tror jeg man kan regne med at teste positivt 14 dage efter sin ægløsning, men jeg tør ikke sige det.. du må vist bare vente et par dage og så teste igen!! Held og lykke

Ja det må jeg gøre. Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.