Lidt pral!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

ChatH

Lige et indlæg mere med lidt pral. vi var til samtale i børnehaven idag- sådan en 3 månders samtale ( lidt forsinket).

Og vi fik kun ros. mine børn er 2 pragt eksemplarer og de var så dejlige og lækre. Pædagogen var meget imponeret for de lå allerhøjest i alle skemaer både med sprog og trivsel. det er ikke tit at tvillinger ligger allerhøjest eller lidt over da der som regel er lidt ekstra med tvillinger.

Og så fik jeg ros for at have haft dem hjemme til de var 3 år. det kunne man ikke mærke på dem og det er sjældent når børn går hjemme så længe at man ikke kan mærke det når de starter i børnehave!!

Blev helt genert og meget glad det var lige så der kom en tårer i mine øjne- grundet alle hormonerne!!

ELSKER MINE PIGER!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Skouboe

Jamen de gode nyheder bliver bare ved og ved.

Tillykke med tøserne - der er ikke noget som fagfolk, der roser ens børn. Især ikke når hormonerne raser

Anmeld

9. juni 2010

ChatH

Skouboe skriver:

Jamen de gode nyheder bliver bare ved og ved.

Tillykke med tøserne - der er ikke noget som fagfolk, der roser ens børn. Især ikke når hormonerne raser

Nej Det er bare så fedt!! så føler man virkelig man gør det godt som forældre!!

Anmeld

9. juni 2010

Ida.

Eeeej hvor dejligt! Kan da godt forstå, at du blev helt rørt - der er nu ikke noget som ros af ens unger!

Anmeld

9. juni 2010

TbCp

Ahh hvor er det dejligt

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Hvor er det dog bare dejligt at høre

Der er ikke noget bedre en når en børn roses til skyerne

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

Sikke en positiv dag det er blevet, med alle de skønne indlæg...........er der mon noget i luften?? Hvor er det skønt at dine tøse-børn trives og ligger i top på alle udviklingstrin................men det var jeg nu heller ikke i tvivl om at de ville gøre...............med den mor.

Anmeld

9. juni 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

Lige et indlæg mere med lidt pral. vi var til samtale i børnehaven idag- sådan en 3 månders samtale ( lidt forsinket).

Og vi fik kun ros. mine børn er 2 pragt eksemplarer og de var så dejlige og lækre. Pædagogen var meget imponeret for de lå allerhøjest i alle skemaer både med sprog og trivsel. det er ikke tit at tvillinger ligger allerhøjest eller lidt over da der som regel er lidt ekstra med tvillinger.

Og så fik jeg ros for at have haft dem hjemme til de var 3 år. det kunne man ikke mærke på dem og det er sjældent når børn går hjemme så længe at man ikke kan mærke det når de starter i børnehave!!

Blev helt genert og meget glad det var lige så der kom en tårer i mine øjne- grundet alle hormonerne!!

ELSKER MINE PIGER!!!!

Åårhh hvor skønt med sådan en positiv melding fra personalet.
Og ja SELVFØLGELIG er dine tøser dejlige pragteksemplarer 

Jeg kan godt forstå, at du er stolt af dem!

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

ELSKER MINE PIGER!!!!

åh de to dejlige prinsessepiger! jeg er sikker på at deres dejlige gemytter også har noget at gøre, med deres fantastiske mor;0)

Anmeld

10. juni 2010

ChatH

ÅRHHH tak skal i have!!! bliver helt flov!!

SÅ jeg må bare bide i mig at de er mega stride herhjemme!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.