kom nu!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

tb

Anne85 skriver:

Spændende spændende  Krydser fingre for at det alt sammen er tegn på at hun snart vil ud  jeg hopper også snart med på vognen mht til at være utålmodig... synes ellers det er gået derudaf indtil nu, men NU hvor jeg (imorgen) går ind i de gyldne 37+0 så må hun squ egentlig godt snart komme  Og tanken om at der jo faktisk kan gå 5 uger endnu er bare SLET ikke til at holde ud

for et vellykket vendingsforsøg i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Anne85

tb skriver:

hehe.. kender det alt for godt  har heldigvis max 3 en halv uge igen  har tid til scanning i 40+5, så det er til at holde ud at vide at hvis der ikke er sket noget inden, så bliver jeg nok sat i gang der  meeeeeeeeeen satser nu på der er sket noget inden weekenden er omme.. så er det bare med om lille pigen er med på den os

Hvordan kan det være du har tid til scanning der? (jeg er så frygtelig nysgerrig )

Anmeld

9. juni 2010

tb

Anne85 skriver:

Hvordan kan det være du har tid til scanning der? (jeg er så frygtelig nysgerrig )

jeg fik AKS for 9 år siden med min store pige.. hun vejede 4270 i 42+0.. hun lå forkert.. hende i maven nu vender godt nok rigtigt, men er os en lille tyk én (til scanning i 37+0 blev hun skønnet til 3400).. har så os en tarmsygdom... ved egentlig ikke helt om det er på grund af det ene eller andet at de vil kontrolscanne mig i 40+5.. men de snakkede bare om til sidste scanning at de så muligvis ville sætte mig i gang der.. og fordi jeg har født ved kejsersnit før, skal jeg melde mig med det samme jeg får veer.. både jeg og lille pigen skal så overvåges under fødslen.. så nok os derfor jeg er mega spændt på hvornår de pokkers til veer de kommer  er nok lidt bange for at komme til at gå for længe med dem på en eller anden mærkelig måde.. hehe.. tror nu ikke man er i tvivl.. fik aldrig veer da jeg fik min store pige..

det blev noget af en lang forklaring  håber det var til at forstå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.