Vi har gået til øjenlæge med Marcus, da han vejede under 1500g da han blev født.
ved øjenlægen skulle de tjekke at hans øjne modnede som de skulle, og det er de heldigvis. så på det punkt er vi afsluttet.
MEN
Jeg er meget langsynet, så vi blev enige med øjenlægen om lige at tjekke Marcus. og han er desværre også langsynet.
Vi skal der ind igen i juli når han er 6 uger korrigeret. så kan vi få afvide præsic hvor galt det er.
Øjenlægen skal til noget kongres i næste uge, hvor der kommer nogle af de bedste øjenlæger, så han spurgte om han måtte tage Marcus journal med, så de sammen kunne vudere hvornår han skal have briller. så vi ved da at han er i gode hænder.
Er glad for at det er blevet opdaget så tideligt, så han ikke ender med dovne øjne lige som mig (de opdagede først mit dårlige syn da jeg var 4) men ihh hvor jeg synes det er synd for Marcus at han skal have briller som helt lille. kan huske hvor meget jeg selv hadede mine briller, og synes de var til besvær. og de blev altid skæve.
Men sådan er det jo desværre. og så tager vi det med. og får det bedste ud af det.
Er der andre her inde som har/har erfaringer med helt små børn og briller. her tænker jeg børn under 2??
Anmeld