i tvivl ..... hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

pemiro

Hej Alle.

er der nogle der har haft erfaringer med, at man ikke fik sin menstruation, og at graviditetstesten var negativ, men når man så tager til lægen og får taget prøve, siger den stadig negativ, og han kigger op i ens livmoder, og den så er større end den burde være?

min læge er overbevist om at ejg er gravid, selvom testen er negativ, skal til lægen igen fredag. JEg føler en masse oppustethed og rumlen i området mellem hofterne og under navlen, og jeg skal tisse ca en gang i timen når jeg er vågen, uanset om jeg har drukket meget eller lidt.

jeg er forvirret, så jeg håber nogle af jer har nogle gode forklaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Diana...

Hvor meget over tid er du? 

Altså jeg mener at lægerne kan se i en gyn undersøgelse om man er gravid så mon ikke han har ret? 

Anmeld

9. juni 2010

pemiro

hmm jamen sidst jeg havde mens var den 18 april.

men han sagde jeg så meget gravid ud, men da testen sagde negativ, blev han helt forvirret.

så jeg skal som sagt der op igen her fredag.

jeg har haft lidt kvalme hele mandagen og lidt igår, men det kan jo skyldes så meget, og det kommer vel ikke allerede så tidligt i en graviditet?

Anmeld

9. juni 2010

isimaven

pemiro skriver:

Hej Alle.

er der nogle der har haft erfaringer med, at man ikke fik sin menstruation, og at graviditetstesten var negativ, men når man så tager til lægen og får taget prøve, siger den stadig negativ, og han kigger op i ens livmoder, og den så er større end den burde være?

min læge er overbevist om at ejg er gravid, selvom testen er negativ, skal til lægen igen fredag. JEg føler en masse oppustethed og rumlen i området mellem hofterne og under navlen, og jeg skal tisse ca en gang i timen når jeg er vågen, uanset om jeg har drukket meget eller lidt.

jeg er forvirret, så jeg håber nogle af jer har nogle gode forklaringer

det du beskriver er fuldstændig som starten på min graviditet (nu 15+2)... Jeg tog til lægen og testen var stadig negativ men hun syntes det hele føltes graviditetsagtigt da hun lavede en gynækologisk undersøgelse på mig. Så tog hun alle mulige tests for blærebetændelse og andet for at udelukke andre ting, men til sidst sagde hun at hun mente det var meget tidlige tegn på en graviditet. 14 dage senere fik jeg så en positiv test

Så måske er det sådan din graviditet starter også  for dig hvis det er det du ønsker

knus isimaven

Anmeld

9. juni 2010

pemiro

hmm altså jeg føler mig bare lidt dum fordi jeg allerede kan mærke forandringer. For inderst inde kan jeg mærke dem, men kommer også bare til at tænke på, at det er kroppen der bare reagere fordi jeg går og spekulere.

Men spekulerede slet ikke over det, før jeg havde været til lægen sidste uge, og da var min mens jo udeblevet.

det passer dårligt ind med et barn lige nu, men hvis det er der, så er det sådan det skal være og så må vi tage den derfra.

jeg ved at min kæreste og jeg er klar til at kunne klare alt det der følger med et barn, så jeg er meget spændt på hvad lægen siger fredag. Der vil han have endnu en test og også lave endnu en gynækologisk undersøgelse. så må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.