At gøre en kedelig onsdag mere interessant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

trine3112

Hej alle.

Møder ind på arbejde her til morgen og er bare træt, træt, træt. Vores systemer kører lidt ustabilt, så ingen ved hvornår vi kan komme i gang med at lave noget.

Sidder og kigger på nettet og får læst nyheder på alle sider, da jeg lige pludselig får den ide, at jeg da lige skal tjekke priser på 3d/4d scanninger. (Og jeg er i 28. uge, så det er det rigtige tidspunkt). Ser at en af klinikkerne i KBH har en ledig tid i eftermiddag, så mig have fat i kæresten og sige: Altså vi behøver jo ikke, men der er mulighed for at se vores lille pige i dag. Han svarer med et stort smil: Skynd dig at book den tid.

Så nu sidder jeg her og venter på at klokken bliver 3, så jeg kan tage afsted og jeg glæder mig bare HELT vildt. Er da virkelig ligeglad med om systemerne er kommet op at køre igen, bliver klokken ikke snart 3???

Ville bare dele min glæde med jer.

/Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Enayia

Åh sikke en dejlig nyhed! Hvor bliver det spændende! Åhh, det er bare så livsbekræftende at se sådan en lille størrelse bevæge sig på skærmen ! Gad vide hvornår man tidligst kan få en scanning, får helt lyst selv at blive scannet også *Grin*

Glæder mig til at høre en update på jeres lille prinsesse

Anmeld

9. juni 2010

Low

Ej hvor fedt .

Det bliver en dejlig oplevelse .

Hilsen Ditte, 39+1

Anmeld

9. juni 2010

trine3112

Glæder mig også rigtigt meget. Min kæreste har 2 i forvejen, men har ikke været til 3d scan med dem, så det er også en ny oplevelse for ham.

Håber bare at hun giver den gas og leger model, så vi får nogle fine billeder

Anmeld

9. juni 2010

Lou87

trine3112 skriver:

Hej alle.

Møder ind på arbejde her til morgen og er bare træt, træt, træt. Vores systemer kører lidt ustabilt, så ingen ved hvornår vi kan komme i gang med at lave noget.

Sidder og kigger på nettet og får læst nyheder på alle sider, da jeg lige pludselig får den ide, at jeg da lige skal tjekke priser på 3d/4d scanninger. (Og jeg er i 28. uge, så det er det rigtige tidspunkt). Ser at en af klinikkerne i KBH har en ledig tid i eftermiddag, så mig have fat i kæresten og sige: Altså vi behøver jo ikke, men der er mulighed for at se vores lille pige i dag. Han svarer med et stort smil: Skynd dig at book den tid.

Så nu sidder jeg her og venter på at klokken bliver 3, så jeg kan tage afsted og jeg glæder mig bare HELT vildt. Er da virkelig ligeglad med om systemerne er kommet op at køre igen, bliver klokken ikke snart 3???

Ville bare dele min glæde med jer.

/Trine

Kender alt for godt det med de åndssvage systemer, man blir helt rastløs og specielt i det kedelige vejr også

Men lyder suuuuper spændende med 3d scanningen  Vi var selv til det i torsdags og det er bare SÅ fantastisk hvor meget man nu kan se i forhold til de scanninger på sygehyset..

Vi ku endda se det lignede hun fik min hage, hehe

Held og lykke med sådan en dejlig dag foran jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.