Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Anonym trådstarter

Har brug for flere øre og øjne på en ting som frustrerer mig!

Først vil jeg starte med at sige jeg elsker min kæreste AF HELE MIT , han er virkelig fantastisk! Han betyder virkelig meget for mig, han er bare dejlig! Jeg mødte ham på en datingside for ca 9 mdr siden! Og det har været som på en lyserød sky!

Men for en uge til 14 dage siden spurgte om han stadig fik kontakter på nettet, og det gjorde han! Han er tysker og har boet i Danmark i 2 år, og har ik ret mange venner! Han sagde at han kunne sagtens se han skulle have fortalt mig at han stadig snakker med folk på nettet, og det var han rigtig ked af han ik havde sagt! Og igår fandt jeg ud af at han har oprettet en datingprofil mere, for en måned siden!? Er det for at få venner eller for at finde en anden? Der står selvf på hans profil at han har kæreste, men alligevel?!

Han siger jeg skal stole på ham, for han vil ingenting gøre, knu snakke! Jeg er bare MEGET nervøs fordi jeg har været det her igennem med internettet MANGE GANGE!

HVAD SKAL JEG GØRE!????? Please giv mig råd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

lollandpigen

Vil starte med at fortælle jeg selv har prøvet det her med utro over nettet og det er bestemt svært at lægge bag sig når man er blevet såret en gang før.

Min nuværende kæreste har ejg også mødt over nettet og da vi begyndte at komme sammen slettede jeg min profil da jeg ikke mente der var noget at bruge den til mere. Jeg fandt ud af at han ikke havde slettet sin men havde ændret ting som hvad han søgte og skrev at han havde kæreste men alligevel gik det mig på. Min kæreste tjekkede dog aldrig sin profil men alligevel var dne der uro i mig for jeg havde jo prøvet det før.

Jeg snakkede med ham og han sagde han da sagtens kunne slette den for var det venner man ville have behøvede man ikke have profil på en dating side men kan finde dem mange andre steder for det ikke disideret er singler kun der søger........

Kan godt forstå dig og din kæreste må også kunne forstå din utryg ved det mår du har oplevet utroskab før....... Selvføgelig skal du også stole på din kæreste men jeg ved godt hvor svært det er når man før er blevet såret. Tag en god snak med ham og fortæl ham hvordan du virkelig har det med det og hør hans begryndelser for at det lige er på en dating side han skal finde venner.....

Håber du kan bruge mit svar......

Anmeld

9. juni 2010

hc=k

Jeg kan sagtens se at du er frustret, men det er måske uden grund. Jeg har gjort præcis det samme som din kæreste gør og det var KUN for at finde venner. Min kæreste forstod det slet og følte på en måde at jeg var ham utro også selvom det kun var over nettet og selvom det overhovedet ikke var flirt eller noget. Han "forbød" mig at have sådan nogle profiler og jeg accepterede, men vores forhold er bare slet ikke det sammen nu. Jeg ville stole på ham. Du siger selv at han er fantiatisk så hvorfor ødelægge det ved at være jaloux.

Anmeld

9. juni 2010

Lotus86

hc=k skriver:

Jeg kan sagtens se at du er frustret, men det er måske uden grund. Jeg har gjort præcis det samme som din kæreste gør og det var KUN for at finde venner. Min kæreste forstod det slet og følte på en måde at jeg var ham utro også selvom det kun var over nettet og selvom det overhovedet ikke var flirt eller noget. Han "forbød" mig at have sådan nogle profiler og jeg accepterede, men vores forhold er bare slet ikke det sammen nu. Jeg ville stole på ham. Du siger selv at han er fantiatisk så hvorfor ødelægge det ved at være jaloux.

Problemet er jo så bare, at man ikke selv bestemmer hvor vidt man vil være jaloux/utryg eller ej, følelser kan man ikke gøre noget ved, desværre.. Så jeg kan godt forstå at hun/du har sådan, kan ikke se nogen grund til hvorfor han skulle lede efter venner på et datingside, som nævnt, så er der mange andre steder der er mere optimale hvis det er venner man ønsker..

Hvis jeg var dig, ville jeg tage en snak med, og stille og roligt forklare ham, at du altså bare overhovedet ikke synes det er særlig fedt.

Anmeld

9. juni 2010

Enayia

Jeg kan godt forstå dine følelser. Når man er sammen med en syntes jeg det er ganske overflødigt at have profiler på en "dating side" hvis man søger venner er der masser af andre ikke-dating forummer og steder man kan møde ligesindede. Jeg syntes ikke man bør være på en side fyldt med andre fristelser. Her handler det om troskab. Mange gange ser græsset grønnere ud på den anden side, så er det nemmere at overse den lykke der er lige for næsen af en.

Jeg ville fortælle ham hvordan jeg har det med det, så krydser jeg for han er mand nok til at forstå dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.