Nu er han pludselig træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

L-Mortil3

Som nogen er jer nok kan huske er jeg blevet velsignet med et barn der aaaldrig sover Man har alt for travlt med at udvikle sig til at sove, hvilket da også har resulteret i at han er meeeeget fremmelig.

Men nu da han er begyndt at træne til at kravle den sidste uges tid, er han simpelthen blevet SÅ træt, i alle hans vågne timer spiser han, eller gynger på knæene, ja halvdelen af tiden står han også som en A, med hænderne og tærene i jorden, numsen helt oppe og gynger...

Nu er mit spørgsmål så, førhen sov han max (MAX!) 2 timer i løbet af en hel dag, og vågnede mange gange om natten.

Nu sover han gerne 1½ time til formiddag og 2*1½ time fordelt over eftermiddag og tidlig aften, og så sover han fra kl. 21 - 07 kun afbrudt af en spisning.

Sker der noget ved det? Jeg tænker, jeg bør vel ikke være bekymret over han pludselig sover så meget? Han er super glad, veltilpas og spiser som et hul i jorden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

XXSS

Hej med dig  og den lille krudtugle

NEJ - det sker der bestemt ikke noget ved bare rolig. Min datter har sovet hele natten fra hun var lige knap 3 måneder - det vil sige fra 20 til 6 uden mad.. og hun fejler intet i dag.. Jeg gjorde det at jeg tog hende op og gav hende mad lige inden jeg gik i seng for at hun ikke skulle tabe sig alt for meget med al den søvn - det skal siges, at det var i samråd med sp - fordi hun ikke tog så meget på - men der er sku da klart når man har en unge der konstant er træt og vil sove

Så bare rolig lad ham endelig sove - god fornøjelse.

Anmeld

9. juni 2010

L-Mortil3

Heh man bliver bare lidt bekymret når ungen pludselig sover dobbelt så meget som normalt

Men ingen grund til panik kan jeg læse

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

Det er HELT normalt og du skal ikke være bekymret bare nyde det. 

Man siger jo at jo mere de sover om natte jo bedre sover de også om natten og her passet det på Lucas. 

Anmeld

9. juni 2010

Nanna444

Line&Liam skriver:

Som nogen er jer nok kan huske er jeg blevet velsignet med et barn der aaaldrig sover Man har alt for travlt med at udvikle sig til at sove, hvilket da også har resulteret i at han er meeeeget fremmelig.

Men nu da han er begyndt at træne til at kravle den sidste uges tid, er han simpelthen blevet SÅ træt, i alle hans vågne timer spiser han, eller gynger på knæene, ja halvdelen af tiden står han også som en A, med hænderne og tærene i jorden, numsen helt oppe og gynger...

Nu er mit spørgsmål så, førhen sov han max (MAX!) 2 timer i løbet af en hel dag, og vågnede mange gange om natten.

Nu sover han gerne 1½ time til formiddag og 2*1½ time fordelt over eftermiddag og tidlig aften, og så sover han fra kl. 21 - 07 kun afbrudt af en spisning.

Sker der noget ved det? Jeg tænker, jeg bør vel ikke være bekymret over han pludselig sover så meget? Han er super glad, veltilpas og spiser som et hul i jorden

Hvor er du heldig Nyder du det ikke ?? Han lyder jo som en rigtig aktiv lille dreng, så mon ikke trætheden følger med alt den øget aktivitet ?

Har selv en lille dreng på 6 mrd som bare heller ikke vil sove mere end max 2 timer om dagen, og så er vi oppe 3-4 gange pr nat ( GAAAAB ) Håber han snart følger i Liams fodspor

Og sikke et lækkert billede!!

Anmeld

9. juni 2010

line melias mor

min datter på seks måneder har altid været super aktiv og næsten aldrig sovet, men her for halvanden uge siden begyndte hun pludselig at blive mere træt og sov igennem om natten. hun har også fået en gåvogn og går rundt i den hele tiden. hun danser med ben og arme når der kommer musik. hun er også begyndt at stå på alle fire og lave bevægelser med numsen. tror helt sikkert det er det der er med til at gøre hun sover så meget bedre og længere. hun er også begyndt at få 3 måltider alm mad om dagen så det hjælper nok også en hel del. men må sige jeg er begyndt at savne hende når hun sover når nu man har været vant til hun næsten altid var vågen tror bare det er fordi de bruger mere energi nu og bliver mere trætte af alle de ting der sker omkring dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.