vil ikke ligge alene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

wedell

hej alle. Min lille prinsesse er nu en måned gammel. De første 3 uger var hun rigtig nem og vi kunne bare ligge hende og så sov hun. Men puldselig efter 3 en halv uge ville hun slet ikke ligge alene mere. Så snart jeg ligger hende fra mig græder hun. Selv hvis hun falder i søvn på armen så vågner hun kort efter ´jeg ligger hende fra mig. er det normalt eller har jeg fået vænnet mit barn til at sove på armen. hvad gjordt I??

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Mira0911

Det samme nummer lavede jeg.. Min datter havde vænnet sig til at hun sov på min arm og derefter kunne jeg ligge hende i seng.. Jeg tog en hård kamp med hende at hun skulle ikke sove på min arm... Jeg tror nu også min datter var 5-6 mdr på det tidspunkt...

Nogen børn har meget brug for at ligge og putte/sove på armen hvor andre har brug for noget andet...

Anmeld

9. juni 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg skal ikke kunne sige om det er normalt eller om du har vænnet dit barn til noget. (Selvom det da lyder som om du bare lagde hende de første 3 uger)

Jeg var i samme situation med min søn fra han var 3 uger til 6 måneder og jeg lod ham bare ligge og sove hos mig. Når han blev træt samlede jeg alt hvad jeg skulle bruge de næste par timer og så sov han på skødet af mig.

Nu har han så fået den tryghed han havde brug for og nu kan han godt sove sin middagslur i sengen. (Vores fælles seng vel at mærke - hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.