Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SKØØN
De sødeste øjne hun har der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Åhh hvor hyggeligt
Åhh hvor hyggeligt
Jep...
MoarJ skriver: Tak skal I have allesammen... Man skal være rigtig heldig for tiden, hvis man skal snuppe et billede af hende.. Hun gider det ikke rigtigt mere... Hvis lyset er rigtigt, kommer hende kanon flotte blå øjne også mere frem... Fandmer en flot farve hun har... Hendes far har havblå øjne og jeg selv alm. lysblå/blå....
Tak skal I have allesammen... Man skal være rigtig heldig for tiden, hvis man skal snuppe et billede af hende.. Hun gider det ikke rigtigt mere...
Hvis lyset er rigtigt, kommer hende kanon flotte blå øjne også mere frem... Fandmer en flot farve hun har... Hendes far har havblå øjne og jeg selv alm. lysblå/blå....
Ej hvor skægt Lucas GIDER bare heller ikke at få taget billeder mere ha ha Det afviste han første gang i mandags da jeg skulle tage billeder af hans nye hår med strit i ØJ hvor blev han bare TOSSET ha ha.
Diana... skriver: Ej hvor skægt Lucas GIDER bare heller ikke at få taget billeder mere ha ha Det afviste han første gang i mandags da jeg skulle tage billeder af hans nye hår med strit i ØJ hvor blev han bare TOSSET ha ha.
Hehe.. Lige så snart Julie ser jeg fumler med kameraet, så begynder hun at flygte væk eller giver sig til at hyle eller skrige...
Lou87 skriver: SKØØN De sødeste øjne hun har der
Mange tak skal du have...
MoarJ skriver: Hehe.. Lige så snart Julie ser jeg fumler med kameraet, så begynder hun at flygte væk eller giver sig til at hyle eller skrige...
Ej det er sgu da skægt var. Der har bare aldrig været noget og så snart at har set det har han bare komme med det største SMIL ha ha. Men nææ nej ikke mere.
Diana... skriver: Ej det er sgu da skægt var. Der har bare aldrig været noget og så snart at har set det har han bare komme med det største SMIL ha ha. Men nææ nej ikke mere.
Ja det er sq skægt at det er blevet sådan... Når jeg så endelig har fået en smil på hende, så er kameraet for langsom...
Til tider kan jeg være heldig, mest når hun koncentrere sig om et eller andet...
AnjaM skriver: Skønt, Skønt billede af din lille pige.. Sofie får også altid komplimenter for sine øjne.. De er helt lyseblå, og meget klare.. Dejligt, når man fanger sådan nogle gode billeder.. Anja
Skønt, Skønt billede af din lille pige.. Sofie får også altid komplimenter for sine øjne.. De er helt lyseblå, og meget klare.. Dejligt, når man fanger sådan nogle gode billeder.. Anja
Vi får også mange komplimenter på Julie øjne... De er rigtig flotte..
Altid dejligt at få afvide...
MoarJ skriver: Vi får også mange komplimenter på Julie øjne... De er rigtig flotte.. Altid dejligt at få afvide...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128