Se lige min skønne pige... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Lou87

SKØØN

De sødeste øjne hun har der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Åhh hvor hyggeligt 

Jep...

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Tak skal I have allesammen... Man skal være rigtig heldig for tiden, hvis man skal snuppe et billede af hende.. Hun gider det ikke rigtigt mere...

Hvis lyset er rigtigt, kommer hende kanon flotte blå øjne også mere frem... Fandmer en flot farve hun har... Hendes far har havblå øjne og jeg selv alm. lysblå/blå....

Ej hvor skægt Lucas GIDER bare heller ikke at få taget billeder mere ha ha  Det afviste han første gang i mandags da jeg skulle tage billeder af hans nye hår med strit i ØJ hvor blev han bare TOSSET ha ha.

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ej hvor skægt Lucas GIDER bare heller ikke at få taget billeder mere ha ha  Det afviste han første gang i mandags da jeg skulle tage billeder af hans nye hår med strit i ØJ hvor blev han bare TOSSET ha ha.

Hehe.. Lige så snart Julie ser jeg fumler med kameraet, så begynder hun at flygte væk eller giver sig til at hyle eller skrige...

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

Lou87 skriver:

SKØØN

De sødeste øjne hun har der

Mange tak skal du have...

Anmeld

9. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hehe.. Lige så snart Julie ser jeg fumler med kameraet, så begynder hun at flygte væk eller giver sig til at hyle eller skrige...

Ej det er sgu da skægt var. Der har bare aldrig været noget og så snart at har set det har han bare komme med det største SMIL ha ha. Men nææ nej ikke mere. 

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ej det er sgu da skægt var. Der har bare aldrig været noget og så snart at har set det har han bare komme med det største SMIL ha ha. Men nææ nej ikke mere. 

Ja det er sq skægt at det er blevet sådan... Når jeg så endelig har fået en smil på hende, så er kameraet for langsom...

Til tider kan jeg være heldig, mest når hun koncentrere sig om et eller andet...

Anmeld

9. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Skønt, Skønt billede af din lille pige..

Sofie får også altid komplimenter for sine øjne.. De er helt lyseblå, og meget klare..

Dejligt, når man fanger sådan nogle gode billeder..

Anja

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

AnjaM skriver:

Skønt, Skønt billede af din lille pige..

Sofie får også altid komplimenter for sine øjne.. De er helt lyseblå, og meget klare..

Dejligt, når man fanger sådan nogle gode billeder..

Anja

Vi får også mange komplimenter på Julie øjne...  De er rigtig flotte..

Altid dejligt at få afvide...

Anmeld

9. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
MoarJ skriver:

Vi får også mange komplimenter på Julie øjne...  De er rigtig flotte..

Altid dejligt at få afvide...

Nemlig, rigtigt..

Det er altid skønt, at få at vide... Så bliver man altså en smule stolt...

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.