gratis eller meget billige Aktiviteter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

mortilLUCA

Vi er desværre så uheldige min mand og jeg at vi begge går arbejdsløse så er henholdsvis på bistand og dp. Og synes ikke vi har vild mange penge udover lige det vi skal bruge til regninger og mad men synes heller ikke Luca på snart 3 skal gå glip af noget i sømmerferien.

Er der noget der ved om der er nogen aktiviteter man kan lave med en lilel dreng der er over alt alt tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Christina.78

hvor i landet ??

Anmeld

9. juni 2010

mortilfreja

mortilLUCA skriver:

Vi er desværre så uheldige min mand og jeg at vi begge går arbejdsløse så er henholdsvis på bistand og dp. Og synes ikke vi har vild mange penge udover lige det vi skal bruge til regninger og mad men synes heller ikke Luca på snart 3 skal gå glip af noget i sømmerferien.

Er der noget der ved om der er nogen aktiviteter man kan lave med en lilel dreng der er over alt alt tid

Prøv at tjekke denne hjemmeside

http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=GratisAttraktioner

Anmeld

9. juni 2010

morethanperfect

Hvor gammel er dit barn ? .. For minigolf er altid sjovt

Anmeld

9. juni 2010

millesofie

mortilLUCA skriver:

ved ikke hvor du bor men prøv

www.sjovforborn.dk eller hvis du bor på sjælland eller århus så http://bornibyen.dk/

Anmeld

9. juni 2010

CamillaSoefelt

Ellers er der jo bonbonland eller legoland..;0). Der er nogen gange en enkelt indgang gratis i anders and bladene.. hehe.

Anmeld

10. juni 2010

mortilLUCA

NÅÅÅÅ ja burde nok skrive at det skal være horsens/hedensted område

Anmeld

10. juni 2010

Corn

Stranden er da altid et hit, vi bor 1,5 km fra vandet, og ungerne kan altid få tiden til at gå.

Nogen strande har en blå-flag station som er bemandet med en naturvejleder hen over sommeren. Her kan man gratis komme og kigge, lære at fange krabber, som iøvrigt kan underholde børn i timevis, og få prøvet en masse. Vi har det her i Fjellerup, og mine unger kan næsten ikke vente til Strand-Michael indtager blå flag... mine unger er 3 og 5 år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.