update på min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

lion

Mange tak fordi du bekymre dig Tina og alle jer andre.

Men jeg havde helt glemt at skrive hvordan min mor har det.

Mig som ikk var sikker på at min mor nåede at blive 50 år( 17 juni), ja det er blevet gjort til skamme.

Min kære mor har det super godt under omstændighederne. Hun er nu begyndt at gå på Rishospitalet hver mandag i stedet for tirsdag til Kemo og snak med læger. Hun har fået sygehuset til at lytte på hendes lunger hver gang, så hun ikk igen får voldsomt lungebetændelse.

Hun sover ikk så godt, men nu hvor hun jo er førtidpensionist betyder det jo ikk så meget, så kan hun sove om dagen. Hun total forkæler sine børnebørn lige for tiden.

Hun har endda sagt ja til at passe Julius fra fredag aften til lørdag eftermiddag, da vuggestuen/børnehaven har indviteret til fælles skovtur. Men da vi skal med bus, kan Julius jo ikk komme med, så mens min mor passer ham, for Cassandra en ene dag med sine forældre i hareskoven i en spejderhytte. Jeg glæder mig.

Så det ser ud til at min mor IGEN overlever kræften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

anna-jonas

Hvor er det dejligt at høre...........................og at hun har overskud til at passe Julius. Sikke lettet du må være, over at hun er i bedring.

Anmeld

9. juni 2010

oo

ih hvor er det dejligt!

jeg drømte forresten om dig den anden dag...I var flyttet på landet i Jylland og Cassandra og Julius spænede rundt på gårdspladsen ... og så besluttede vi herinde, at I da selvfølgelig skulle have en housewarming gave, som jeg så stod for at bestille: en stor flot grøn traktor - som man bare kunne bestille til levering over nettet ligesom med blomster

Anmeld

9. juni 2010

Barbamama

Ej det var da dagens dejlige nyheder!!!!! Fantastisk!

Anmeld

9. juni 2010

TbCp

Ahh hvor skønt! Så håber vi det går den rigtige vej og hun kan blive rask igen.... og så må hun altså se at få lagt de smøger på hylden!!

Anmeld

9. juni 2010

ooo

Hvor er det godt at høre.

Og dejligt at der igen er overskud til at hun kan passe Julius, så går det den rigtige vej.

Anmeld

9. juni 2010

Skouboe

Hvor er det dejligt med de her positive indlæg - lige hvad man har brug for på en regnvejrsdag...

Stort tillykke med at det ser ud til at gå i den rigtige retning og at I forhåbentligt får glæde af hende mange år endnu.

Anmeld

9. juni 2010

ChatH

lion skriver:

Mange tak fordi du bekymre dig Tina og alle jer andre.

Men jeg havde helt glemt at skrive hvordan min mor har det.

Mig som ikk var sikker på at min mor nåede at blive 50 år( 17 juni), ja det er blevet gjort til skamme.

Min kære mor har det super godt under omstændighederne. Hun er nu begyndt at gå på Rishospitalet hver mandag i stedet for tirsdag til Kemo og snak med læger. Hun har fået sygehuset til at lytte på hendes lunger hver gang, så hun ikk igen får voldsomt lungebetændelse.

Hun sover ikk så godt, men nu hvor hun jo er førtidpensionist betyder det jo ikk så meget, så kan hun sove om dagen. Hun total forkæler sine børnebørn lige for tiden.

Hun har endda sagt ja til at passe Julius fra fredag aften til lørdag eftermiddag, da vuggestuen/børnehaven har indviteret til fælles skovtur. Men da vi skal med bus, kan Julius jo ikk komme med, så mens min mor passer ham, for Cassandra en ene dag med sine forældre i hareskoven i en spejderhytte. Jeg glæder mig.

Så det ser ud til at min mor IGEN overlever kræften.

Ej hvor er det fedt!! Det er bare så rart når tingene ikke går som lægerne siger!! Ren lykke!

Anmeld

9. juni 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Hvor er det dejligt at høre...........................og at hun har overskud til at passe Julius. Sikke lettet du må være, over at hun er i bedring.

Ja det er en lettelse

Anmeld

9. juni 2010

lion

Tjuhl skriver:

ih hvor er det dejligt!

jeg drømte forresten om dig den anden dag...I var flyttet på landet i Jylland og Cassandra og Julius spænede rundt på gårdspladsen ... og så besluttede vi herinde, at I da selvfølgelig skulle have en housewarming gave, som jeg så stod for at bestille: en stor flot grøn traktor - som man bare kunne bestille til levering over nettet ligesom med blomster

Sikke en skøn drøm. Jeg tror min datter ville blive glad for den traktor. Hun elsker dem og hun siger det så sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.