Nyt på Daub Deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Skouboe

Hej Allesammen,

Så er der kommet lidt nyt på hjemmesiden og den er igen-igen blevet opdateret. Prisstrukturen er blevet forenklet noget og der er kommet et helt nyt galleri hvor man kan se det meste af mit stof. Hjemmesiden er blevet gjort lidt lysere og en del af billederne er blevet opdateret.

Jeg kan desuden også findes med udvalgte modeller på Trendsales - bare søg på Daub Deluxe.

For størrelser, priser og flere oplysninger: www.daub-deluxe.dk

Der er også kommet lidt forskelligt nyt tøj:

Knickers

Disse er også planlagt som shorts og i tøsefarver, men jeg har lige nogle bestillinger der skal syes først. Der kommer desuden også snart shorts/knickers i str. 62-86.

Et par nye kjoler er det også blevet til:

og til sidst nogle nye bukser i babyfløjl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Skouboe

Og sådan skulle indlægget se ud:

Hej Allesammen,

Så er der kommet lidt nyt på hjemmesiden og den er igen-igen blevet opdateret. Prisstrukturen er blevet forenklet noget og der er kommet et helt nyt galleri hvor man kan se det meste af mit stof. Hjemmesiden er blevet gjort lidt lysere og en del af billederne er blevet opdateret.

Jeg kan desuden også findes med udvalgte modeller på Trendsales - bare søg på Daub Deluxe.

For størrelser, priser og flere oplysninger: www.daub-deluxe.dk

Der er også kommet lidt forskelligt nyt tøj:

Knickers

Disse er også planlagt som shorts og i tøsefarver, men jeg har lige nogle bestillinger der skal syes først. Der kommer desuden også snart shorts/knickers i str. 62-86.

Et par nye kjoler er det også blevet til:

og til sidst nogle nye bukser i babyfløjl

Anmeld

9. juni 2010

lion

Hvor ser det tøj bare flot ud.

Jeg glæder mig til jeg får min overlocker

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Jeg er bare helt skudt i de to kjoler

Anmeld

9. juni 2010

Skouboe

lion skriver:

Hvor ser det tøj bare flot ud.

Jeg glæder mig til jeg får min overlocker

Det kan jeg godt forstå - den gør bare livet nemmere

Anmeld

9. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Jeg er bare helt skudt i de to kjoler

Jeg er også ret glad for dem - heldigvis er de AAAALT for store til Ida, så jeg kommer ikke i problemer med Martin på den konto - endnu...

- og jeg har ikke kigget på at sy noget lignende i små størrelser.. endnu!

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Jeg er også ret glad for dem - heldigvis er de AAAALT for store til Ida, så jeg kommer ikke i problemer med Martin på den konto - endnu...

- og jeg har ikke kigget på at sy noget lignende i små størrelser.. endnu!

Jeg har allerede vist ham dem, og han er enig med mig i at de er SÅ flotte. Men jo han påpejede også at de er alt for store til Ida.

Anmeld

9. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Jeg har allerede vist ham dem, og han er enig med mig i at de er SÅ flotte. Men jo han påpejede også at de er alt for store til Ida.

Great minds think alike..

Jeg har faktisk et par ideer til lignende kjoler i Idas størrelse, men det kræver en del arbejde og adskillige prøve-sy, så det bliver ikke lige nu...

Anmeld

9. juni 2010

NaFe

det bare så smart alt det tøj..hva str er den grønne kjole i..og prisen..er helt skudt i den...

Anmeld

9. juni 2010

Skouboe

NaFe skriver:

det bare så smart alt det tøj..hva str er den grønne kjole i..og prisen..er helt skudt i den...

http://daub-deluxe.dk/Bestilling-Kjoler/ON-20022-K-B/index.html

Sød sommerkjole i lækkert bomuld med blomster. Smock i hals og ved ærmer. Kan også bestilles i jungle motiv (se ON-20022-K-A). Kan bestilles med både korte og lange ærmer.
Str. 86-98 250,00 kr.
Str. 104-110 290,00 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.