Kender I det...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når man bare har en af de dersens dage... Hvor alting bare er fucking lorte pisse fuck træls... eller ikke helt det hele. Men hvor det bare er kulminationen af alt muligt træls, der gør dagen super træls.

Man kommer unødvændigt til at trække helt vildt på folks godhed og man får dårlig samvittighed... Man ender med at tude på en tankstation, fordi det bare ikke kan blive meget værre...

Man prøver at holde modet oppe hele dagen, for ikke at have et tudende barn på slæb også... SUK...

Solen skinner, hvor jeg er... Og jeg burde være glad, men jeg er fucking trist og æv og grrr..

SUK...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Daisy

Zafir skriver:

Når man bare har en af de dersens dage... Hvor alting bare er fucking lorte pisse fuck træls... eller ikke helt det hele. Men hvor det bare er kulminationen af alt muligt træls, der gør dagen super træls.

Man kommer unødvændigt til at trække helt vildt på folks godhed og man får dårlig samvittighed... Man ender med at tude på en tankstation, fordi det bare ikke kan blive meget værre...

Man prøver at holde modet oppe hele dagen, for ikke at have et tudende barn på slæb også... SUK...

Solen skinner, hvor jeg er... Og jeg burde være glad, men jeg er fucking trist og æv og grrr..

SUK...

Kender det rigtigt godt. Du får lige et MEGA KRAM herfa

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

Daisy skriver:

Kender det rigtigt godt. Du får lige et MEGA KRAM herfa

Tak... det har jeg også brug for tror jeg...

Anmeld

8. juni 2010

*Sofie*

Yes, jeg havde sårn en dag i går.
Forfærdeligt altså !!

Du får os en krammer af mig

Anmeld

8. juni 2010

Fru Dinesen

Har en lille ide´om, at det er helt ok og ha en rigtig møg, øv dag. Hvor alt bare er skidt ...... For det fortæller at vi føler, føler helt ind i hjertet, og der for også kan føle alle de gode ting, og nyde de dage hvor vi er helt oppe og svæve af lykke .....

Tænk hvis man slet ik kunne føle ..... 

Stort kram til dig, for selv om det er ok så er det jo det eneste man så virkelig trænger til KRAMMMMM 

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

tak sidder bare og surmuler lidt med tårer i øjenkrogene... og gider ikke engang lette min rumpe og få lidt mad... Men heldigvis er Idun da glad nu og sidder og leger med Lego med far... mmm...

Anmeld

9. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Håber det går bedre i dag

Anmeld

9. juni 2010

Moderator

Ja, lidt bedre nu... De andre er kommet og jeg fik brokket mig af til de andre... De kom i nat. Så det var dejlig.

Og nu skal jeg have lidt mad og vi skal forbi en mekaniker der skal give et tilbud på at ordne den fååååking generator... grrr...

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

Du får lige en ordentlig krammer. Puha ja, kender det godt. Man føler bare at man har en sten i maven hele dagen igennem. Trøste-trøst, du er ikke alene om sådan nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.