overdreven træt...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

tb

kan det godt passe at man bliver ualmindeligt træt her sidst i graviditeten?? synes mit energi niveau er fuldstændig lig nul de her dage  sover selvfølgelig os ad h til om natten..

kh tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Anne85

tb skriver:

kan det godt passe at man bliver ualmindeligt træt her sidst i graviditeten?? synes mit energi niveau er fuldstændig lig nul de her dage  sover selvfølgelig os ad h til om natten..

kh tina

Jeg har det på samme måde... jeg er virkelig sygeligt træt... synes de fleste dage er en kamp at komme igennem og ser ofte frem  til klokken bliver 20 og sønnike kan komme i seng så jeg bare kan hoppe under dynen.

Fik for en god ordens skyld tjekket min blodprocent da jeg var ved læge sidst - den er inden for normalområdet (dog i den lave ende) så det kan jeg nok ikke give skylden. Så tja... tror det er meget normalt... baby suger al den sidste energi ud af een for lige at vokse det sidste

Anmeld

8. juni 2010

sbs78

tb skriver:

kh tina

Ja det kan godt passe. Jeg er også bare så træt hele tiden. Jeg skal ikke sidde stille i sofaen ret længe, før mine øjne falder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.