Sofaborde i sjove former, HVOR ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

LilleMor10

Ja som overskriften lyder, er der en der ved hvor jeg kan få fat i et unikt / spøjst sofabord ?  Vi har en meget anderledes stil hjemme hos os, og syntes efterhånden vores lille ikeabord er blevet lidt kedeligt. så damer ? en god hjemmeside eller en forhandler med sofaborde i sjove former ?? 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

TbCp

8. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
LilleMor10 skriver:

Ja som overskriften lyder, er der en der ved hvor jeg kan få fat i et unikt / spøjst sofabord ?  Vi har en meget anderledes stil hjemme hos os, og syntes efterhånden vores lille ikeabord er blevet lidt kedeligt. så damer ? en god hjemmeside eller en forhandler med sofaborde i sjove former ?? 

På forhånd tak 

Hvor stort skal det være??

Jeg har desværre ingen billeder af det, men jeg lavede engang et ud af rigtige mange blade ( bazar, woman, sirene )

De blev klisterede sammen på kryds og tværs så de ikke lå pænt, også fik det en ordenlig omgang lak..

Det bedste bord jeg har haft

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. juni 2010

Stumpen

LilleMor10 skriver:

På forhånd tak 

Det er godt nok ikke en sjov facon, men vi har to a la dette her, så kan vi flytte rundt med dem eller fjerne dem alt efter behovet..

Anmeld

8. juni 2010

LilleMor10

TbCp skriver:

Altså jeg kan finde sådan nogle her... men de er dælme ikke billige...men er det den stil du tænker?

http://www.casanovafurniture.dk/shop/flower-table-stor-1960p.html

http://www.lorentzendesign.dk/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=16

ja sådan noget lignede, bare billigere hehe, 

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Det er smadder nemt (og langt billigere) at lave et selv, så bestemmer du selv form, farve og det hele - så du må en tur i en trælast og købe ind

Anmeld

8. juni 2010

LilleMor10

s.tina skriver:

Hvor stort skal det være??

Jeg har desværre ingen billeder af det, men jeg lavede engang et ud af rigtige mange blade ( bazar, woman, sirene )

De blev klisterede sammen på kryds og tværs så de ikke lå pænt, også fik det en ordenlig omgang lak..

Det bedste bord jeg har haft

har faktisk overvejet lidt lign  hehe, og tjah, det behøver ikke være særlig stort, det er bare til at kunne sætte sine glas på osv

Men fed idé ellers

Anmeld

8. juni 2010

Moaaar <3

ellers kig på nettet efter noget brugt og billigt som du selv kan udsmykke og lave anderleds, bar tænk kreativt

Anmeld

8. juni 2010

LilleMor10

Sommerfuglelarven skriver:

Det er smadder nemt (og langt billigere) at lave et selv, så bestemmer du selv form, farve og det hele - så du må en tur i en trælast og købe ind

tror bare det bliver noget juks hvis jeg selv skal lave det, hehe, er ikke lige så god med værktøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.