Jep, så har Celina fået feber.
Hun sov SLET IKKE sidste nat
......så det gjorde jeg heller ikke.
Til trods for det, så har jeg bare fået lavet meeeega meget herhjemme idag. Det er helt vildt! Jeg har bare knoklet i 5 timer non-stop, for at rydde op, sortere og smide ud. Så nu er der ved at være klar til, snart at få lavet et værelse til Celina!!
Bianca skulle på tur med vuggestuen + børnehave (integreret inst) idag. Alle mand var afsted på bustur til Fladbro med rygsække og madpakker.
Min lille pige .....hun bliver så stor.
Imens var der kun 4 børn og 2 personaler tilbage i huset.
Celina som den eneste fra hendes stue sammen med en pædagog, og så 3 jævnaldrende små børn inde fra den anden stue + en medhjælper. Så der var stille og roligt. Og det var jo helt perfekt lige idag, hvor Celina kom og var træt ovenpå en nat uden søvn. Så hun sov fra klokken 9-13 og igen fra 14:30-15:30, hvor jeg hentede dem.
Til aften syntes jeg, at hun virkede varm, så jeg tog hendes temp.
Den siger 39 
Så måtte jeg lige ringe til mit job (som afløser) og sige, at jeg enten var nødt til at møde senere, da Kenneth er på job til klokken 8:45, så jeg først kan køre, når han er hjemme til at tage over. Og hvis ikke det kunne gå an, så måtte jeg desværre "sygemelde mig", for at kunne være hjemme med Celina.
Celina har en tid hos lægen imorgen til 1-års undersøgelse og vaccination.
Men hvis hun stadig har feber imorgen, så dur det vel ikke, at få hende vaccineret .....eller hvad - Er der nogen der ved det?
Ihvertfald endte det med, at de fandt en anden på jobbet til at møde ind i stedet for (og jeg føler dårlig samvittighed, da jeg i forvejen havde spurgt lederen om, om der var mulighed for at bytte min morgenvagt til en aftenvagt - det var der så ikke - Og så ringer jeg nu og har et syg barn ....det virker bare sådan lidt HMM..?)
Nå, men jeg håber at der er noget som hurtigt går over.
Nu er tigeren ENDELIG ved at aftage, så kommer der sådan noget natte-rod og feber-værk. Og så en vaccine lige om hjørnet - SUK!!!
PS: (et langt et)
Jeg har i øvrigt fået en aftale til en samtale med dem henne i vuggestuen. Men det er først d. 21/6 ....hvilket jo er længe ift. problemerne som er aktuelle lige NU jo. Men det er bare svært, at finde en dato, hvor både lederen, stuepersonalet OG Kenneth og jeg alle kan på samme tid. Så må vi se, om det overhovedet bliver til noget, eller om det er ovre igen til dén tid...
Ihvertfald har Celina ikke været udsat for noget de sidste par dage - og jeg VED at de gør en STOR indsats nu, for at det slet ikke sker mere. Men ingen kan jo love noget.
Men lederen kom hen til os, og sagde, at det var bare IKKE OKAY at Celina havde stået for skud så mange gange. Og at der selvfølgelig skulle sættes en stopper for det. Og at de meget gerne ville have en samtale med os, hvor vi sammen kunne drøfte tingene om hvordan der fremover skal gøres.
Det var dejligt endelig at høre det som at de nu HANDLER mere end de kun undskylder og viser forståelse for min frustration ....mens problemet fortsætter.
Så nu begynder jeg rent faktisk at tro en lille smule på, at det nok skal løse sig og blive bedre ......man har da lov til at håbe ihvertfald!