Generthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2010

Anonym trådstarter

Andre end mig der kan være mega genert i sengen?

Og hvad gør i så ved det?

Er begyndt at se lidt til en fyr, og er kommet der til nu at vi er begyndt at have sex. Men er så genert,og syntes det er så pinligt, når man ligger der og hygger.

Nogle der har nogle gode råd til at komme over det?

Kan svares ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Koen.

Var jeg os rigtig meget i starten da jeg mødte min forlovede, så her foregik alt lagen gymnastik i fuldstændig slukket lys, og det hjalp meget i dag er jeg overhovedet ikke genert, men vi er os sammen på 3. år

Anmeld

8. juni 2010

Anonym trådstarter

lillespurv19 skriver:

Var jeg os rigtig meget i starten da jeg mødte min forlovede, så her foregik alt lagen gymnastik i fuldstændig slukket lys, og det hjalp meget i dag er jeg overhovedet ikke genert, men vi er os sammen på 3. år

Hvor længe kunne han så acceptere det var sådan? uden at kommentere det?

Anmeld

8. juni 2010

Koen.

Anonym skriver:

han accepterede det til jeg var klar, sagde selv en dag at vi godt kunne prøve med lys på Som han selv sagde, så gav det bare anledning til lidt mere pilleri når man sq famle sig frem

Anmeld

8. juni 2010

Anonym trådstarter

lillespurv19 skriver:

han accepterede det til jeg var klar, sagde selv en dag at vi godt kunne prøve med lys på Som han selv sagde, så gav det bare anledning til lidt mere pilleri når man sq famle sig frem

Hehe ja det er jo rigtigt

Anmeld

8. juni 2010

karina1980

Anonym skriver:

altså vi har snart været sammen 8 år og her ved han godt at sex er bedst når lyset er slukket så han jo også nød til at føle/famle sig frem.

og helt ærligt så har jeg aldrig tændt på en mand under sex, som skære de grimmeste grimasser, så heller slukket lys så jeg kan fantasere om hvor godt jeg egentlig syntes han ser ud. før vi gik igang

Anmeld

8. juni 2010

Koen.

Anonym skriver:

Hehe ja det er jo rigtigt

Men prøv jer frem, man vil nok altid være genert det første stykke tid fordi man er total blottet Men det skal nok gå over, bare forklar ham hvordan du har det og hvis han er så dejlig at han fortjener du har sex med ham forstår han det helt sikkert!

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.