Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HVOR har I købt ventetøj?
Jeg synes kun jeg kan finde noget i H&M .. Men de har ikke leggins .. Og det er dét jeg går med .. Jeg bor i Roskilde , så jeg synes da at jeg "burde" kunne opstøve noget .. Så hvilke butikker fører ventetøj ? :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mener jeg da fik leggins i MAMMA HM ... Hm måske hvis du kan bruge de almindelige og købe en maveforlænger?
Kirle skriver: Mener jeg da fik leggins i MAMMA HM ... Hm måske hvis du kan bruge de almindelige og købe en maveforlænger?
Jamen de er udsolgt i min størrelse .. Og det er de også på nettet :s
Jeg har godt overvejet det .. Men det er ligesom om de glider ned under maven .. Og så får jeg hængerøv :p
jeg har købt mine graviditets leggins i bestseller.. og det er nok det bedste køb jeg nogensinde har gjort.. de er SÅ lækre at have på.. og så kan de gå heeelt op over maven og de strammer ikke..
Tror ikk der nogen " rigtige " forhandlere i roskilde, men mummi.dk på nettet og maser af forhandlere rundt om i kbh!!!
Maja_4000 skriver: Jamen de er udsolgt i min størrelse .. Og det er de også på nettet :s Jeg har godt overvejet det .. Men det er ligesom om de glider ned under maven .. Og så får jeg hængerøv :p
Seler?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128