Kun en lille smule piiinlig ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Mumto3

Min søn skal i skole efter sommerferien, og han kender ikke en eneste fra sin nye klasse. Vi har fået udleveret en klasseliste og derfor tænkte jeg, at det kunne være fint at lave en legeaftale med nogen af drengene fra klassen, så han havde mødt et par af dem inden det går løs efter sommerferien.

Jeg ringer til en tilfældig på listen, og de tager god imod mit initiativ, og byder os over at lege samme eftermiddag. Det var her i weekenden. Solen skinnede og det var dejligt varmt! Jeg fandt en af mine sommerkjoler frem, og så cyklede vi ellers afsted. Vi havde en hyggelig eftermiddag, hvor vi to mødre sad lettere sammebøjet på gulvet sammen med vores drenge der sad og legede med lego. Vi tager hjem igen, hvor vi bliver inviteret over til naboen.

Mens vi er over hos vores nye naboer går det pludselig op for mig at min sommerkjole har en lynlås i sidden. Lynlåsen går fra ca. midt på hoften og op under armhulen, og den lynlås stod åben!!!

Den har slet ikke været lukket på noget tidspunkt!!! Hvordan jeg kunne misse det, forstår jeg ikke!!! Jeg huskede godt nok kjolen som stram og jeg havde da tænkt i løbet af dagen, at der var da god plads i den. men jeg tænkte at jeg nok bare havde tabt mig lidt siden sidste sommer eller jeg huskede forkert. Men nej!!! -grunden til der var så god plads, var at jeg ikke havde lukket kjolen....

Da jeg kom hjem prøvede jeg lige at se mig i et spejl med åben lynlås  hmmm....der var udsigt til Bh, deller i flere lag og mine temmelig slidte og ikke særlig kønne 'mormor'-trusser, som jeg har fra sidste gravditet.

Jeg prøvede også at lukke lynlåsen og sætte mig på gulvet i den stillling jeg sad i da vi var på besøg; og det kan slet ikke lade sig gøre!!! Det er kjolen for lille til  Så jeg har helt sikkert siddet hos nogle vildt fremmede mennesker og blottet mig!!!! 

Nå, men det er vist meget normalt....Er det ikke???? Ihvertfald kun en lille bitte smule pinligt Ik´??? Jeg skal jo kun være sammen med de forældre de næste 10 år.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Svei

Ved du hvad...det er skønt når mennesker så tydeligt viser at ingen er perfekte... måske hun slet ikke har lagt mærke til det hende moderen...ellers ville hun jo nok have sagt det, tror du ikke...

Men pyt da med det, ingen er perfekte og heldigvis for det og dine deller ligner helt sikkert alle andres...

Anmeld

8. juni 2010

Dot D

Mumto3 skriver:

Min søn skal i skole efter sommerferien, og han kender ikke en eneste fra sin nye klasse. Vi har fået udleveret en klasseliste og derfor tænkte jeg, at det kunne være fint at lave en legeaftale med nogen af drengene fra klassen, så han havde mødt et par af dem inden det går løs efter sommerferien.

Jeg ringer til en tilfældig på listen, og de tager god imod mit initiativ, og byder os over at lege samme eftermiddag. Det var her i weekenden. Solen skinnede og det var dejligt varmt! Jeg fandt en af mine sommerkjoler frem, og så cyklede vi ellers afsted. Vi havde en hyggelig eftermiddag, hvor vi to mødre sad lettere sammebøjet på gulvet sammen med vores drenge der sad og legede med lego. Vi tager hjem igen, hvor vi bliver inviteret over til naboen.

Mens vi er over hos vores nye naboer går det pludselig op for mig at min sommerkjole har en lynlås i sidden. Lynlåsen går fra ca. midt på hoften og op under armhulen, og den lynlås stod åben!!!

Den har slet ikke været lukket på noget tidspunkt!!! Hvordan jeg kunne misse det, forstår jeg ikke!!! Jeg huskede godt nok kjolen som stram og jeg havde da tænkt i løbet af dagen, at der var da god plads i den. men jeg tænkte at jeg nok bare havde tabt mig lidt siden sidste sommer eller jeg huskede forkert. Men nej!!! -grunden til der var så god plads, var at jeg ikke havde lukket kjolen....

Da jeg kom hjem prøvede jeg lige at se mig i et spejl med åben lynlås  hmmm....der var udsigt til Bh, deller i flere lag og mine temmelig slidte og ikke særlig kønne 'mormor'-trusser, som jeg har fra sidste gravditet.

Jeg prøvede også at lukke lynlåsen og sætte mig på gulvet i den stillling jeg sad i da vi var på besøg; og det kan slet ikke lade sig gøre!!! Det er kjolen for lille til  Så jeg har helt sikkert siddet hos nogle vildt fremmede mennesker og blottet mig!!!! 

Nå, men det er vist meget normalt....Er det ikke???? Ihvertfald kun en lille bitte smule pinligt Ik´??? Jeg skal jo kun være sammen med de forældre de næste 10 år.......

Må indrømme, at jeg lige har fået dagens grin, men måske hun ikke har set det.....Eller...... Jeg mener i hvert fald at det er høfligt at nævne sådan noget, hvis man ser det. Jeg gør også til fremmede, det er da pinligt feks. at stå med "åbent tivoli" midt i Føtex, så det har jeg da nævnt nogle gange efterhånden

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hihihi, jeg må lige grine lidt over det - kan godt se at det slet ikke var sjovt da du opdagede det, men mon ikke at de bare har grinet lidt af det, og at I sammen kommer til at grine af det en dag?

Men jeg undrer mig lidt over at moderen slet ikke har sagt noget, for hun må da have opdaget det, og hun kunne i det mindste lige have sagt det til dig

Anmeld

8. juni 2010

Sissel

åh nej dog.. din stakkel..
ej synes godt nok det er lidt fesent af hende at hun ikk har sagt noget..
men det er heldigvis kun pinligt lige nu, når du fortæller om det tror jeg du kan grine af det..

Anmeld

8. juni 2010

Mathilde

Jeg kan godt forstå at du synes det er pinligt! Men det undrer mig at der ikke er nogen der har sagt det til dig....mon ikke det betyder, at de ikke har opdaget noget?

Jeg plejer i hvert fald at nævne hvis jeg ser nogen med åben lynlås, sovs på hagen eller mascara ned ad kinden...

Om ikke andet, så kan det da være, at I kan grine ad det sammen næste gang i ses, eller når I lærer hinanden bedre at kende Lav lidt sjov med det - så bliver det meget nemmere!

Anmeld

8. juni 2010

Lone Jakobsen

he he, kan godt forstå du er lidt ydmyg. men lav en ny aftale og grin så af det sammen.

Anmeld

8. juni 2010

millesofie

Mumto3 skriver:

Undskyld men jeg sidder her helt flad af grin med tåre ned af kinderne.. det kunne lige så godt have været mig

stort kram herfra

Anmeld

8. juni 2010

Mumto3

Hej allesammen,

Ja, jeg synes næsten at det er så grotesk pinligt at jeg (næsten) kan grine af det....

Hvis det var mig der havde besøg af en vildt fremmed i mit hjem, så ved jeg altså ikke lige om jeg kunne få det over mine læber at hun sad der helt blottet. Altså tænk hvis lynlåsen var gået istykker, så var der jo opstået en næsten endnu mere pinlig situation. Nu sad vi bare der og 'lod som ingenting' begge to.

Desværre er det ikke helt første gang jeg oplever sådan noget..

I gymnasiet holdt min eks-kæreste en lille lukke fest. Vi var vel omkring 10 personer. Det var med skriftelige invitationer og man skulle møde op i gallatøj. Det var første gang efter han slog op med mig at jeg skulle hjem til ham (det var vel ca ½ år siden han havde slået op) og hans nye kæreste insiteterede på at hun ville være med til festen. Så der var alle os der kende hinanden fra gym, og så hende kæresten ingen kendte. Jeg havde (som alle de andre piger) gallekjole på. Det var sådan en tætsiddende sag, der var figursyet for oven og gik ud i et stort skørt forneden. Da jeg kommer hjem opdager jeg, at syningen der går fra det ene bryst og hele vejen ned over maven var gået op. Hvornåd det er sket ved jeg ikke, men åh.....hvor jeg bare græmmede mig!!! Jeg kunne slet ikke tale med nogen om det!!!  Det var bare så mega-pinligt!!! -og jeg tænkte også: Hvorfor var der ikke nogen der sagde noget? Men omvendt, Hvad fanden skulle jeg have gjort? Jeg havde ikke en anden kjole jeg skifte med. Skulle jeg låne noget tøj af min eks-kærste og så rende rundt i mandetøj til 'fin gallafest'. Det havde ligesom heller ikke holdt.

Så det er nok bare mit lod her i livet, ufrivilligt at gå rundt at vise lidt mave og Bh-frem en gang i mellem.

I have to give people something to talk about! (-var der engang en sang hed)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.