Hurtig hjælp, hjerteformet bryllupskage.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

susser83

Jge har sagt ja til at lave en bryllupskage, hun vil gerne have at den skal være hjerteformet og til 20 pers, kan det lade sig gøre at? Det kan det vel nok, men hvordan grejer jeg lige den når jeg ikke har nogen hjerteform?

Knus Sus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Dot D

susser83 skriver:

Jge har sagt ja til at lave en bryllupskage, hun vil gerne have at den skal være hjerteformet og til 20 pers, kan det lade sig gøre at? Det kan det vel nok, men hvordan grejer jeg lige den når jeg ikke har nogen hjerteform?

Knus Sus

Bag kagen og skær den til når den er kølet af. Lav evt en skabelon så alle lag er helt ens, så skal det nok gå

Anmeld

8. juni 2010

mariamiss6

susser83 skriver:

Knus Sus

Ja bag kagen i en stor bradepande, så kan du skære hjertet ret stort faktisk.... Og om nødvendigt, må du jo bage to vhokoladekager, i bradepande, for at få højde nok på den.....

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

En kage på ca et kilo mel dækker til en bradepande... Bare lige en tommelfingerregel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.