1.lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Moaaar <3

Min læge kommer først tilbage på sin pind om 2ugers tid. Er det dumt at vente til der med at få bekræftet at man er gravid og alt det andet der høre med ?

eller hvordan fungere alt det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Valle81

Æblekage skriver:

Min læge kommer først tilbage på sin pind om 2ugers tid. Er det dumt at vente til der med at få bekræftet at man er gravid og alt det andet der høre med ?

eller hvordan fungere alt det.

Hejsa:0)

Først tillykke med de to streger:0)

Du behøver ikke at få det bekræftet hos lægen, de tager en test ligesom den du tager derhjemme:0)

Det 1. rigtige lægebesøg sker mellem uge 8 og 10, hvor du får udfyldt vandrejournal taget blodprøve fastsat termin og sådan:0)

Anmeld

8. juni 2010

Moaaar <3

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Først tillykke med de to streger:0)

Du behøver ikke at få det bekræftet hos lægen, de tager en test ligesom den du tager derhjemme:0)

Det 1. rigtige lægebesøg sker mellem uge 8 og 10, hvor du får udfyldt vandrejournal taget blodprøve fastsat termin og sådan:0)

skal det være mellem 8-10 uger?
Kan man ikke få det i uge 6?

Anmeld

8. juni 2010

Valle81

Æblekage skriver:

skal det være mellem 8-10 uger?
Kan man ikke få det i uge 6?

Nej det skal være mellem uge 8 og 10 man skal have taget blodprøver, og det er noget med et eller andet der skal måles for i blodet og det kan de først måle der. Uge 6 er for tidligt.

Når du skal have bekræftet en graviditet, så får man ofte ikke en tid ved lægen, men skal bare komme med en urinprøve til lægesekretæren som tester den og så kan du få tid til 1.graviditets undersøgelse.

Anmeld

8. juni 2010

FrkLarsen

Jeg var til mit første lægebesøg da jeg var 8+3 mener jeg. 

Så du behøver ikke at have stress på, du skal nok nå det hele .

Anmeld

8. juni 2010

Mettemus

Min læge ville ikke se mig før jeg var 8+. Hvis det bare handler om at bekræfte graviditeten er de tests man kan købe i håndkøb fine, stol bare på dem!

og tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.