Anne Linnet gifter sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Mira0911

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Svei

Ja...dejligt når mennesker finder kærligheden....

Anmeld

8. juni 2010

Diana...

Stor alders forskel men hvor er det da dejligt for dem. 

Anmeld

8. juni 2010

Mira0911

Det er skønt for dem...

Anmeld

8. juni 2010

mullesmith2

Sikke noget lebberi.... Ej det er da skønt for dem hehe.

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg har det sådan liiiiiidt underlig, med at hun er mere end dobbelt så gammel som sin kæreste/kone... MEN - det er altid fantastisk når folk finder kærligheden.

Jeg er dog heller ikke så vild med det, med super mange ægteskaber, efter hinanden, selvom jeg ved der er mange der gør det.

I øvrigt, syntes jeg at alle uanset sexuel orientering og religion bør vies på borgerligt og bagefter få en velsigelse, så det er fint at de først skal igennem det

Tillykke til dem da i hvertfald... (også vil jeg da sige at hun holder sig godt, hende Anne... )

Anmeld

8. juni 2010

Maria-s

Hmmm ja det er da super at 2 kan finde kærligheden.  Min personlige mening omkring SÅ stor aldersforskel er dog at det er tæt på fyfy... Sorry.. men at have et forhold til et andet individ som er LANGT yngre end sine egne børn?... synes det er en kende underligt.... Over 30 år i aldersforskel? Og det er uanset køn; mand-mand/ kvinde-mand/ kvinde-kvinde... Men ja hvem er jeg til at dømme andre. Burde vel bare holde det for mig selv  - men det gjorde jeg jo så ikke.. Men go aften til alle og tillykke til dem som vælger hinanden

Anmeld

9. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er enig i at aldersforskellen er .... stor! Men hvad pokker, de elsker jo tydeligvis hinanden enormt højt, så tillykke med kærligheden og brylluppet!!! Det er vel det sombetyder noget i det lange løb!

Anmeld

9. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Stort tillykke til dem

Anmeld

9. juni 2010

Lotus86

Jeg synes sgu altså også det er lidt spøjst må jeg indrømme... Altså der er 33 års forskel på dem, og så er hun jo SÅ meget yngre end hendes ældste børn, jeg synes det er underligt, og jeg ville have det sååå mærkeligt hvis det var min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.