Hvor blev det af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg har gennem nogle år nu haft en sød og dejlig kæreste. Det var en af de forhold med massere af gnist og kærlighed. Nu er det var forsvundet lige så stille, det er som en vindrue som liller forlænge i solen, til sidst bliver den til en rosin og hvis den ligger længe nok forsvinder den.

Jeg føler slet ikke jeg kender min kæreste, jeg føler ikke at han kender mig og jeg føler slet ikke at han tilgodeser mine behov. Han brokker sig HELE tiden over penge og at vi ikke har råd til dit og dat. Jeg er på kontanthjælp fordi jeg ikke kan arbejde og jeg kan ikke komme med en dato på hvornår jeg kan eller om jeg nogensinde kommer til det igen.
Han siger at hvis jeg skal fortsætte med at være på kontanthjælp så vil han nok ikke være sammen med mig, men Hallo, hvilken twistet verden er det lige at kærligheden kun kommer an på pengene. Jeg ville jo mene at hvis man elsker hinanden så elsker man også hinanden hvis man er fattig.

Det er bare SÅ dødt det her forhold. Vi er ikke uvenner, vi skændes ikke, vi snakker faktisk heller ikke sammen. Vi har en søn på 1 år som ikke var palnlagt og som han helst ikke ville have haft, men helt ærligt hvis det er den eneste grund til at han bliver her så synes jeg jo han skulle tage sine computerdele og skride.

Nu overvejer jeg lige hvordan jeg skal gribe det hele an og håber så på at han gider at lytte til mig. Som jeg altid siger så er det OKAY.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Lone Jakobsen

din sidste sætning er nok den der rammer mig mest:

"Som jeg altid siger så er det Okay"

hvad er okay? hvad er det du synes er okay i det forhold? er det okay at han ikke værdsætter dig? er det okay at han truer med at forlade dig? er det okay at i ikke snakker sammen? er det okay at jeres søn skal  vokse op med følelsen af at være uønsket?

din indlæg gør mig ufattelig trist, og jeg håber at du vil tage dig til til at læse det igennem igen, så du ser hvad det egentligt er der står, og virkelig mærker efter om det er noget du vil acceptere.....for ellers synes jeg du skulle gøre en indsats for at ændre din verden. så den igen bliver fyldt med glæde og kærlighed.

mange tanker Lone

Anmeld

12. juni 2010

AnneBJ

nutche skriver:

din sidste sætning er nok den der rammer mig mest:

"Som jeg altid siger så er det Okay"

hvad er okay? hvad er det du synes er okay i det forhold? er det okay at han ikke værdsætter dig? er det okay at han truer med at forlade dig? er det okay at i ikke snakker sammen? er det okay at jeres søn skal  vokse op med følelsen af at være uønsket?

din indlæg gør mig ufattelig trist, og jeg håber at du vil tage dig til til at læse det igennem igen, så du ser hvad det egentligt er der står, og virkelig mærker efter om det er noget du vil acceptere.....for ellers synes jeg du skulle gøre en indsats for at ændre din verden. så den igen bliver fyldt med glæde og kærlighed.

mange tanker Lone

Jeg ville have svaret noget i samme stil, så tillader mig blot at kopiere de kloge ord!

Til trådstarter, jeg håber du får talt med din kæreste!

Anmeld

12. juni 2010

Corn

De første år med barn er jo som regel også de hårdeste, så du bør nok tage en rigtig god snak med ham, og så finde ud af, om I vil hinanden eller ej.

Er det "bare" fordi der er gået lidt for meget barn i forholdet, at gnisten er væk, eller er i begge nået dertil hvor I egentlig ikke gider hinanden..

Vi havde også en krise i de første år med barn1, men vi kom videre og det var sammen...

Held og lykke, og du skal huske at du ikke må nøjes med okay... Det er ikke godt nok til nogen.

Majken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.