Cake Boss.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Annesofie.

nu har jeg kabel tv og der følger den her fuldstændig fantastiske kanal med - travel and living og der kommer noget der hedder Cake Boss som jeg ser næsten hver dag fordi det er så sindsygt det de laver det er helt vild, man bliver så inspireret til at bage store flotte kager - men desværre er der ingen til at spise dem da min familie ikke kan lide fondant osv. så gider ikke lave det til dem.. 

har nogen af jer set det? og hvad synes i kan da lige smid et link til et klip ind http://www.youtube.com/watch?v=VSyV4yRYSmY 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Iliasmor

på hvilken kanal og hvilket tidspunkt..

Anmeld

8. juni 2010

Annesofie.

det er på discovery travel and living kl 18.55

Anmeld

8. juni 2010

Annesofie.

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ser cake boss så tit jeg kan. Jeg syntes han laver mange flotte kager, men jeg syntes der er masser af 'svindel og humbug'. Og kagerne ser væsentligt flottere ud, end de ser ud til at være lækre at spise...

Der er meter tykt smørcreme, mega tykt fondant...

MEN - hvis din familie ikke kan lide fondant,så kan du jo tage inspiration i cake boss og bruge modelling chokolate i stedet. Vi har skrevet lidt om det i kageklubben, men jeg har endnu ikke selv prøvet det...

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Annesofie. skriver:

det er på discovery travel and living kl 18.55

Og kl. 2305, hvis ens familie ikke gider at se det kl. 1855...

Anmeld

9. juni 2010

Iliasmor

øv har ik den kanal..

Anmeld

9. juni 2010

MoarTNoah

Zafir skriver:

Jeg ser cake boss så tit jeg kan. Jeg syntes han laver mange flotte kager, men jeg syntes der er masser af 'svindel og humbug'. Og kagerne ser væsentligt flottere ud, end de ser ud til at være lækre at spise...

Der er meter tykt smørcreme, mega tykt fondant...

MEN - hvis din familie ikke kan lide fondant,så kan du jo tage inspiration i cake boss og bruge modelling chokolate i stedet. Vi har skrevet lidt om det i kageklubben, men jeg har endnu ikke selv prøvet det...

nøøj hvor var der bare meget smørcreme på den kage man ser er ved at blive smurt op i klippet... føj da!.. ville elske at have travel and living, men det er ikke lige noget der er i min viasat pakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.