Reparation af computer, og nu i stykker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Ina33

Jeg har haft min bærbare computer til reparation hos en autoriseret forhandler i nogele dage. Jeg har netop hentet den i dag, og da jeg åbner den op, kan jeg se der er kommet to huller i kabinetet. Det er to skruer der er skruet for dybt i, og derfor kommer de ud igennem coveret, som nu er ødelagt...  Øv hvor er jeg bare ærgerlig! Jeg har helt sikkert tænkt mig at ringe til butikken der har repareret på den, men hvad kan jeg forlange? Nyt kabinet? Nedslag i pris?

Louise - som har en mørk mørk regnvejrssky hængende over hovedet, og har haft det så længe nu, at der vist må være en anden der må tage over lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

DK

Du kan naturligvis forlange at computerens tilstand bliver ligesom før den var indsendt til dem, dvs. hvis kun kabinettet er i stykker så et nyt kabinet. Det kan også være at de tilbyder dig en refusion, som du jo kan tage imod hvis du er ligeglad med udseendet og hellere vil have pengene.

Men du har ret til at de fører computeren tilbage til den stand den havde da det blev sendt ind + naturligvis det de har repararet på den.

Hvis mekanikeren ridser din bil, så skal han også omlakere den inden du får den tilbage, så det er sådan set næsten det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.