Arghhhhhhhhhhhhh hvor træls!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

DK

Jeg har en eksamen på fredag. Så modtager jeg lige nu en mail fra universitetet hvori de ændrer i pensum!! 3 fucking dage før eksamen!!

Jamen for filan da! Så har man siddet og brugt krudt på en 120 siders litteratursamling der nu slet ikke er pensum længere, og 100 sider domme der nu pludselige kun er hovedtræk! Så er det der er tilbage af domme og emneoversigter jo pludselig så meget "vigtigere" og så ville det sørme have været rart at kunne have brugt mere krudt på det fra starten af.

ØVVVV!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Eeeejj?? Det kan de sgu da ikke - det må der da være regler imod? Det lyder helt f*cked up at de bare kan sende en mail 3 dage før?! KLAG, Ditte!!!

Anmeld

8. juni 2010

DK

Rosa skriver:

Eeeejj?? Det kan de sgu da ikke - det må der da være regler imod? Det lyder helt f*cked up at de bare kan sende en mail 3 dage før?! KLAG, Ditte!!!

Jeg ooorker ikke at klage, M. Jeg er træt af helvede til. Og jeg har kvalme op til skyerne og jeg giiiider ingenting og det er vildt synd for mig og alt muligt, hulk hulk hulk.... Og jeg har også lyst til jordbærtærte.

Anmeld

8. juni 2010

oo

pisabe!

jeg var lige ude for det samme i denne eksamensperiode. efter jeg havde gennemlæst ALT, kom der en rettelse fordi underviseren var blevet gjort opmærksom på at han havde opgivet aaaaaalt for mange sider  det mest provokerende er så, at han har lavet et kompendie som han stædigt holder på er et vist antal sider...han skriver det både i pensumoversigten og udenpå selve kompendiet, men hvis man ÅBNER og tæller siderne, så er der rent faktisk næsten 20 sider mere...så han overskrider stadig opgivelsesreglerne.

håber det går godt til eksamen på fredag

Anmeld

8. juni 2010

oo

DK skriver:

Jeg ooorker ikke at klage, M. Jeg er træt af helvede til. Og jeg har kvalme op til skyerne og jeg giiiider ingenting og det er vildt synd for mig og alt muligt, hulk hulk hulk.... Og jeg har også lyst til jordbærtærte.

de er vist på tilbud i Føtex i denne uge ...

Anmeld

8. juni 2010

Mettemus

?!?!??!!!

Synes du skulle sætte dit hold til at klage så... ved de har fået ret i en sådan sag hos medievidenskaberne.

Det er bare AU i en nøddeskal - troede dog det var forbehold de humanistiske uddannelse og at der var lidt strammere regler om sådan noget hos jer...

Kom til Århus og køb en jordbærtærte - de kan bestemt anbefales fra Langenæsbageriet

fra Mette der I HVERT FALD IKKE har spist både en jordbærkage og en snegl til morgenmad fordi hun ikke gad spise kedelige havregryn

Anmeld

8. juni 2010

DK

Jeg er på vej til Århus nu. Har en meget sød kammi der sætter hans læseri på stand by et par dage for at øve med mig!

Langenæsbageriet... hvor ligger det?

Anmeld

8. juni 2010

Sofia

Ej Ditte det lyder simpelthen vanvittigt, er det Torsten Iversen? Det kan da umuligt være tilladt, jeg synes du skal kontakte Anne-Dorte, ved godt du siger du ikke har overskud nu, men så evt. efter eksamen. Bare så de ved at det er fuldstændig urimeligt! Og hvad har de lige tænkt sig i forhold til det hold der allerede har været oppe, der har de så været oppe i et andet pensum eller hvad? Jeg er GAL på dine vegne!

Anmeld

8. juni 2010

DK

Sofia skriver:

Ej Ditte det lyder simpelthen vanvittigt, er det Torsten Iversen? Det kan da umuligt være tilladt, jeg synes du skal kontakte Anne-Dorte, ved godt du siger du ikke har overskud nu, men så evt. efter eksamen. Bare så de ved at det er fuldstændig urimeligt! Og hvad har de lige tænkt sig i forhold til det hold der allerede har været oppe, der har de så været oppe i et andet pensum eller hvad? Jeg er GAL på dine vegne!

Ja det er Torsten Iversen. Jeg fik en mail fra Lorna Welbournen omkring det, og så har det vel været igennem uni? Men uanset hvad kan jeg heller ikke forstå at de må ændre pensum midt i det hele, for som du siger så har der jo allerede været et hold oppe! Plus at pensumændringer så sent i forhold til eksamen det lyder bare som et no-go!

Anmeld

8. juni 2010

Sofia

DK skriver:

Ja det er Torsten Iversen. Jeg fik en mail fra Lorna Welbournen omkring det, og så har det vel været igennem uni? Men uanset hvad kan jeg heller ikke forstå at de må ændre pensum midt i det hele, for som du siger så har der jo allerede været et hold oppe! Plus at pensumændringer så sent i forhold til eksamen det lyder bare som et no-go!

Lorna er sekretær på privatret.. Ikke til at vide om Torsten bare har bedt Lorna udsende mailen. Kunne godt forestille mig at studienævnet ville kritisere det. Men forstår godt hvis du ikke orker til at klage, men mon ikke der er andre der skal op der klager, det tror jeg næsten, jeg synes det lyder helt vanvittigt. Og hvor er det synd for dig at du har brugt tid og kræfter på noget der nu ikke er pensum!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.