fødder på min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

msax

Mens Brian sad og kiggede på weekendophold igår aftes, lavede jeg mig lige en fin sommerbluse som passer rigtigt fint til maven - i hvert fald hvis jeg selv skal sige det...

Jeg glæder mig til er blevet strøjet og vasket så jeg kan komme ud og vise den frem i den virkelige verden.

SMIL fra Mette 31+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

LIZO

hvor er den sød så hyggelidt  med lidt tryk på blusen..

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Hihi den er da vildt sød! Den kunne du da nok sælge nogle eksemplare af!

Anmeld

8. juni 2010

Vinker

msax skriver:

Mens Brian sad og kiggede på weekendophold igår aftes, lavede jeg mig lige en fin sommerbluse som passer rigtigt fint til maven - i hvert fald hvis jeg selv skal sige det...

Jeg glæder mig til er blevet strøjet og vasket så jeg kan komme ud og vise den frem i den virkelige verden.

SMIL fra Mette 31+6

Ej hvor sødt - hvordan har du lavet den????

Ska I på weekendophold?

Anmeld

8. juni 2010

ooo

Fin bluse, fin mave meget fin Mette.

Anmeld

8. juni 2010

Karo

Hi, Hi

Hvor er den dog fin.

Anmeld

8. juni 2010

msax

Vinker skriver:

Ej hvor sødt - hvordan har du lavet den????

Ska I på weekendophold?

Jeg købte en billig lang undertrøje i Bilka (25kr) og hapsede fødderne herfra baby-logoet, printede dem ud og tegnede efter med nogle stoftusser...

Ja, vi skal på weekendophold 9-11 juli. Det bliver vores sommerferie. Brian holder sin ferie i forlængelse af hans 14 dages barsel i starten i august (så han har hele august fri). Men der har vi jo lige fået en lille en mere, så der kommer vi ikke på ferie, eller vi holder vores ferie herhjemme måske med lidt ture i omegnen sammen med Mille og den lille ny.

Mille skal passes af farmor og farmor den weekend hvor vi skal afsted - og man hvor jeg glæder mig til at blive forkælet. Jeg skal bare nyde og slappe af ( http://www.marcussens.dk/undermenu-container/hotel/ophold/luksusophold.aspx).

SMIL fra Mette 31+6

Anmeld

8. juni 2010

msax

TbCp skriver:

Hihi den er da vildt sød! Den kunne du da nok sælge nogle eksemplare af!

Jeg har set noget der minder om den på nettet flere steder - der koster de bare kassen - og det var jeg selv for nærig til at betale. Så en tur i Bilka og igang selv blev løsningen.

Så du siger bare til hvis Liva engang skal være storesøster så kommer der en med posten (ved godt det ikke er så aktuelt lige nu, men tilbuddet skal du da have).

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

msax skriver:

Jeg har set noget der minder om den på nettet flere steder - der koster de bare kassen - og det var jeg selv for nærig til at betale. Så en tur i Bilka og igang selv blev løsningen.

Så du siger bare til hvis Liva engang skal være storesøster så kommer der en med posten (ved godt det ikke er så aktuelt lige nu, men tilbuddet skal du da have).

Det kan være jeg tager dig på ordet

Anmeld

8. juni 2010

JustAnotherName

Sikke en god idé du fik dér.
Det ser da bare rigtig sødt ud til sådan en struttende baby-vom   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.