Jeg ved ikk hvad der går af mig lige for tiden, men jeg er sindsyg træt hele tiden. Lige nu kunne jeg bare sove dagen væk, og det er selvom jeg har sovet fra 23-7.
Jeg føler mig også hel flad og ugidlig. Godt jeg ikk skal så meget i denne uge. Jeg er begyndte at kunne sove fra min datter kom ind til os, jeg plejer at hører hende i døren ind til stuen. Nu vækker hun mig ved at sige mor, fordi hun vil op i sengen.
I går fik jeg vasket tøj, det tog 3 timer og jeg fik ikke engang vasket det hele, jeg gad bare ikk vente fra 11-13 for at vaske igen.
Jeg plejer at være frisk når det bliver sommer.
Jeg glæder mig til næste uge, da skal vi et par småting. Onsdag min søster og mors fødselsdag, torsdag skal vi til sommerfest i vuggestue sammen med børnehaven. fredag skal vi forbi min mor i et par timer og gå derfra uden Julius. Han skal for første gang passet. Da vi kl. 9.45 skal mødes ved børnehaven og på skovtur. Tror Cassandra vil elske at have sine forældre med uden lillebror, ligemeget hvor glad hun er for ham.
Cassandra siger mere og mere.
I går hørte jeg hende sige: Hva det, i vuggestuen da hun læste bog.
I morges pegede hun på sin tallerken med rosiner i og sagde: mig smage. 
Vi er begyndte igen med at lave rutiner herhjemme, der har der ikk været de sidste par uger, da vi har lavet så meget. Så i går hed det sig, aftensmad, bad tid, smøres og nattøj på og ind i seng( med en skål rosiner) mens far læser godnat historie. Det gik helt fint og hun brokkede sig selv ikk. Men som hun for det meste plejer, kom hun ind til os i nat for at sove videre.
Anmeld