kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Moaaar <3

Hvis ikke jeg har kvalme nu, kommer det så? er 4 + 0 ca nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

CS

hmmm måske - måske ikke...

Anmeld

8. juni 2010

Assi

Det er slet ikke sikkert, du får kvalme. Nogle får meget, andre lidt og nogle slipper helt. Håber du hører til de sidste Det kan også være forskelligt, hvornår kvalmen kommer - hvis den altså kommer Tillykke med graviditeten

Anmeld

8. juni 2010

maj2011

ja pu ha kvalme

med min den første, havde jeg overhoved ikke kvalme, havde lige en dag, hvor jeg følte mig lidt skidt, men eller intet.

nu er jeg så gravid igen, og krydser fingre for at jeg heller ikke får det denne gang, er 5+1 og har ikke mærket noget endnu, så  fingre for det ikke kommer :-)

klem

Anmeld

8. juni 2010

XXSS

Kryds du fingre for at du unslipper - min første graviditet gik helt uden kvalme og min anden her havde jeg kvalme i 2½ måned. Det er skam ikke ønskeligt

Anmeld

8. juni 2010

C-Posey

Jeg fik det først omkring 5+0/6+0 og det har varede ved lige frem til nu 12+3  phuuu haa....

Det er en sej tid og skulle igennem, pøj pøj

Anmeld

8. juni 2010

anjada

Da jeg ventede mit første barn havde jeg overhovedet ingen kvalme, men denne gang kom det da jeg var i uge 6 og det har bare været forfærdentlig, men nu er jeg i uge 13 og har ikke haft kvalme i en uges tid, så jeg håber at det er slut nu...

Men jeg håber at du er heldig og slipper helt

Anmeld

8. juni 2010

Valle81

Måske får du måske ikke:0)

Da jeg ventede min datter ( første barn ) havde jeg ikke skyggen af kvalme.

Da jeg ventede min søn, hvde jeg konstant kvalme ind til uge 16 og så igen i slutningen

Håber for dig det holder sig laaaaaaaaaaaaaaaaangt væk - det er simpelthen det værste!!

Anmeld

8. juni 2010

Soontobemom

Jeg er 7+1 nu og har haft rigtig meget kvalme nu i 1½ uge nu. Så nyd det, så længe du ikke har kvalme - det er sgu ikk det sjoveste.

Anmeld

8. juni 2010

Divababy93

jeg var omkring uge 7 elller 8 før jeg mærkede kvalem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.