Besparelser = ondt i fødderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har lige haft min første aftenvagt efter der er indført besparelser Og fy da jeg er træt. Før 1/6 var der 2 ansatte pr  hus (10 beboer) nu er der 1 fast i huset og 1 flyver mellem 2 huse. Jeg har været flyver i dag. Jeg har faret frem og tilbage så jeg er helt skør i bolden. Satte én på wc i et hus, over i det næste og sætte en mere på wc der, måtte sige til en tredje at jeg ikke havde tid til at hjælpe hende i seng, for jeg havde de to andre på wc Nøj hvor havde jeg det dårligt med det. På de 6,25 timer jeg har været på arbejde er det blevet til: ½ kop kaffe, 0 aftensmad, 0 vand og 0 smøger (det er nok også meget sundt). Det er bare ikke ansvarligt overfor de ældre - og endnu mindre overfor personalet. Og som en ekstra lille gevinst måtte jeg lave en forflytning der normalt er for 2 personer alene (dumme dumme mig), og lavde et forkert vrid i min højre hånd så det gav et kæmpe smæld Håber virkelig den er tilbage til normalen.

Efter en vagt som denne ønsker jeg mig virkelig et andet job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

otlitrom

Det lyder desværre velkendt. Og en helt igennem frygtelig følelse at sidde med, når man kommer hjem. Følelsen af at afvise en borger/beber er bare ikke sjov.. For man er jo på arbejde for at være der for dem....

Og lidt massage-støv til dine ømme fusser ***********

Anmeld

8. juni 2010

TbCp

Aj for pokker altså!

Stakkels stakkels mennesker! Hvor er det dog uværdigt!
Og stakkels personale!!!

Det er bare ikke i orden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.