Arrangementer på fyn eller Jyl. Hvad med sjælland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Pia.

Er der slet ingen der laver nogen aftaler her (omkring Solrød, Køge, Roskilde og omegn?) - jeg syntes det kunne være hyggeligt at mødes og tage på café, gå en tur, motionere sammen, lufte hunde eller børn... eller noget helt andet...

Men det er der måske ikke stemning for her på Sjælland ? Jyderne og fynboeren er måske bedre til at arrangere noget sammen - eller også har jeg bare misset et indlæg eller to ??

Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Pia. skriver:

Er der slet ingen der laver nogen aftaler her (omkring Solrød, Køge, Roskilde og omegn?) - jeg syntes det kunne være hyggeligt at mødes og tage på café, gå en tur, motionere sammen, lufte hunde eller børn... eller noget helt andet...

Men det er der måske ikke stemning for her på Sjælland ? Jyderne og fynboeren er måske bedre til at arrangere noget sammen - eller også har jeg bare misset et indlæg eller to ??

Knus fra Pia.

Jeg er også frisk.. Men de gange jeg har prøvede, ja har folk aldrig rigtig meldt tilbage, og en anden gang dukkede ingen op

Men syntes det kunne være smadder hyggeligt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

s.tina skriver:

Jeg er også frisk.. Men de gange jeg har prøvede, ja har folk aldrig rigtig meldt tilbage, og en anden gang dukkede ingen op

Men syntes det kunne være smadder hyggeligt

Hvor er du fra ? kunne da bare være hyggeligt at ses med nogen piger her inde fra - har prøvet det før på andre hjemmesider, og det er smadder hyggeligt med lidt frokost på café eller lign. og en masse snak...

Anmeld

7. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Pia. skriver:

Hvor er du fra ? kunne da bare være hyggeligt at ses med nogen piger her inde fra - har prøvet det før på andre hjemmesider, og det er smadder hyggeligt med lidt frokost på café eller lign. og en masse snak...

Jeg er fra Vesterbro, så lige midt i det hele..

Så jeg har stor frihed med det offenlige hvis jeg skal nogle steder

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

s.tina skriver:

Jeg er fra Vesterbro, så lige midt i det hele..

Så jeg har stor frihed med det offenlige hvis jeg skal nogle steder

Ja det er dejlig nemt så længe togene køre - jeg har bil, så kan sagtens køre og også tage flere med i bilen, hvis det var...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.