Søger emmaljunga big star supreme Uniq

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.075 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej...

Jeg søger desperat efter en emmaljunga big star uniq 2010 model barnevogn, da vores egen barnevogn brændte inde i mine forældre hus den anden dag Dog var dette en anden model... så jeg står nu uden en vogn til min datter Og ikke nok med det, så har jeg fået konstateret dårlig ryg og så går jeg også uden arbejde... Så det kan bare nærmest ikke blive værre!!
Så som folk jo næsten kan regne ud, så har jeg ikke den største pengepung og gøre godt med, så derfor håber jeg og beder til at folk har sådan en model de vil sælge "billigt" til mig. Der skal være lift med til.. den må ikke fejle noget, altså have huller, rust og lignende....

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig!!

skriver anonymt, da der er nogle fra familien herinde, og de ikke kender til  min sygdom endnu, er selv lidt chokket over den, og vil derfor ikke have den ud i hele familien endnu... (skal lige siges det er en rigtig sladderfamilie jeg har) desværre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Laulund87

Hvis du mangler en vogn her og nu, kan du så ikke købe en billigere, brugt model? Og så måske søge efter den anden og spare nogle penge sammen?

Anmeld

7. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg tænker også om du ikke kan købe en billig eller brugt model, også lige en mdr eller to, spare godt sammen, så du igen kan få drømme vognen.

Men hvor gør det mig ondt at læse om sygdom og brand Håber du kommer ovenpå igen

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej begge to.. Jeg fandt den også inde på den blå avis drømmevognen til "billige" penge, den var splint og ny, men blev taget ved røven af ham der solgte den... Han accepteret mit prisforslag(og så er det jo egentlig bindende hans bud) men pludselig slettede han sin annonce, stoppede med og svare på mine mails, og ville bare ikke sende mig hans nummer, selvom jeg bad om det helt fra start af rigtig øvøv.... vores dagplejemor har været så sød og sagt jeg må låne hendes den gamle vogn som hun har fået foræret fra et barn hun engang havde, men den kan jeg jo ikek have for evigt, så derfor søger jeg hurtigt efter den anden.. Og vil helst ikke ud og invistere i en billig brugt for kort tid, da jeg ikke har plads til et stort lager af dem for ellers havde jeg også gjort det...

Anmeld

7. juni 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Hej begge to.. Jeg fandt den også inde på den blå avis drømmevognen til "billige" penge, den var splint og ny, men blev taget ved røven af ham der solgte den... Han accepteret mit prisforslag(og så er det jo egentlig bindende hans bud) men pludselig slettede han sin annonce, stoppede med og svare på mine mails, og ville bare ikke sende mig hans nummer, selvom jeg bad om det helt fra start af rigtig øvøv.... vores dagplejemor har været så sød og sagt jeg må låne hendes den gamle vogn som hun har fået foræret fra et barn hun engang havde, men den kan jeg jo ikek have for evigt, så derfor søger jeg hurtigt efter den anden.. Og vil helst ikke ud og invistere i en billig brugt for kort tid, da jeg ikke har plads til et stort lager af dem for ellers havde jeg også gjort det...

Har du kigget på GulogGratis?

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Har du kigget på GulogGratis?

Jeps...

Anmeld

7. juni 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Jeps...

Okay øv..

Anmeld

8. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Burde dine forældres indboforsikring ikke dække barnevognen?

Anmeld

8. juni 2010

DK

Benjamin09 skriver:

Burde dine forældres indboforsikring ikke dække barnevognen?

Dine forældres forsikring burde klart dække barnevognen. Der kan dine forældre temlig sikkert få et acconto beløb til at dække "nu og her" udgifter, og så kan de da give dig penge for din barnevogn? Den kan i sikkert også få penge for rimelig hurtigt! Hvis hele ens hus er brændt, plejer forsikringsselskaberne ikke at være fedtede med at udbetale et "lille" accontobeløb på en 30-40.000 kr!

Anmeld

8. juni 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Dine forældres forsikring burde klart dække barnevognen. Der kan dine forældre temlig sikkert få et acconto beløb til at dække "nu og her" udgifter, og så kan de da give dig penge for din barnevogn? Den kan i sikkert også få penge for rimelig hurtigt! Hvis hele ens hus er brændt, plejer forsikringsselskaberne ikke at være fedtede med at udbetale et "lille" accontobeløb på en 30-40.000 kr!

Tak for svaret... det vidste jeg faktisk ikke, og tror heller ikke mine forældre gjorde... så det må jeg da lige sige til dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.