sex and the city 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

line melias mor

hej piger. er lige kommet hjem fra biografen. var inde og se den nye sex and the city film,og hold k... den var bare god. det er så lang tid siden jeg har grint og grædt så meget. andre der har været inde og se den og hvad syntes i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Tanja84

Kan kun give dig ret

Var selv inde og se den i søndags og synes bare den var så god. Havde hørt nogen sige, at den ikke var særlig god og de var skuffet over den. Men jeg var kun positivt overrasket og har absolut ikke set den for sidste gang

Anmeld

7. juni 2010

Margurit

Jeg har også været inde og se den, og jeg synes den var rigtig god! Den var dog forudsigelig synes, men vildt sjov og rørende!! Forstår virkelig ikke den har fået SÅ dårlige anmeldelser, som den har. Men den har vidst fået en god, og det var en mand, der havde skrevet den  

Anmeld

7. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var inde og se den i torsdag og jeg synes også, at det bare var så GOD  Jeg forstår heller ikke, hvorfor at den har fået så dårlig anmeldelse, hm hm. Men den kan helt klart anbefales

Anmeld

7. juni 2010

Sissel

Naeh, jeg må indrømme at jeg var skuffet. Havde man byttet skuespillerne ud med nogle andre, ville man ikk ane at det var Sex and the City.. Den var de okay, men der skete ligesom bare ingenting.. i 1'eren sad man og var spændt på hvad der mon ville ske. Ville Carrie og Big finde samman igen? Og hvad med Miranda og Steve? Men her, ingenting..

Anmeld

7. juni 2010

B&J

åhh nu glæder jeg mig mere til af se den for alle har bare sagt sådan en masse lort om den selv om min kæreste blev ved med af sige til mig du kommer jo til af elske den film ihihihih tror sku han har ret....

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

Jeg var sammen med 3 tøser inde og se den i torsdags - jeg grinte, græd og hyggede mig gevaldigt over denne skønne film... hele følelses registret var jeg vist igennem...

Fantastisk film....

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

Sissel skriver:

Naeh, jeg må indrømme at jeg var skuffet. Havde man byttet skuespillerne ud med nogle andre, ville man ikk ane at det var Sex and the City.. Den var de okay, men der skete ligesom bare ingenting.. i 1'eren sad man og var spændt på hvad der mon ville ske. Ville Carrie og Big finde samman igen? Og hvad med Miranda og Steve? Men her, ingenting..

Gud hvor vildt jeg fik en helt anden oplevelse end dig kan jeg høre - dog var det enkle Scener hvor jeg tænkte "ej helt ærligt, den var lidt for langt ude..." Men ud over det fantastisk film...

Anmeld

7. juni 2010

AnneBJ

Sissel skriver:

Fuldstændig enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.