Kampagnemodel - hvad dækker det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Mie A

Jeg er blevet den lykkelig ejer af en Citroen Berlingo

Vi fik et godt tilbud på en 2 mdr. gammel demo model, som vi så valgte at købe. Nu ser jeg så at de kører et kampagnetilbud hos Citroen, hvor at man får installeret dvd system i bilen, hvis man køber en af deres kampagnemodeller - Hvilket Berlingoen er. Men gælder det også når det er en demo. Under betingelser står der bare at man skal købe en kampagnemodel inden den 30. juni...

Hmmmm... nogle bilsælgere eller lign. på linjen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Joan ( Smallie )

Du går da bare ind til dem og siger at det vil du da også gerne lige have i for deres regning.

Og hvis de ikke vil det må de jo give dig en rigtig god forklaring på hvorfor de ikke vil det.

Anmeld

7. juni 2010

Laulund87

Mie A skriver:

Jeg er blevet den lykkelig ejer af en Citroen Berlingo

Vi fik et godt tilbud på en 2 mdr. gammel demo model, som vi så valgte at købe. Nu ser jeg så at de kører et kampagnetilbud hos Citroen, hvor at man får installeret dvd system i bilen, hvis man køber en af deres kampagnemodeller - Hvilket Berlingoen er. Men gælder det også når det er en demo. Under betingelser står der bare at man skal købe en kampagnemodel inden den 30. juni...

Hmmmm... nogle bilsælgere eller lign. på linjen

Min mand mener desværre ikke at du kan benytte dig af tilbuddet. Der er jo stor forskel på en demo-og en kampagnemodel.

Men du kan da altid spørge

Anmeld

8. juni 2010

Mie A

Laulund87 skriver:

Min mand mener desværre ikke at du kan benytte dig af tilbuddet. Der er jo stor forskel på en demo-og en kampagnemodel.

Men du kan da altid spørge

Ja det var også min første tanke - men der står ingen steder at bilen skal være ny. Den eneste betingelse er at det skal være en bestemt model.

Det gør der hos andre bilforhandlere der kører kampagnetilbud f.eks. toyota... Altså at bilen skal være ny.

Anmeld

8. juni 2010

Lady Marion <3

Det skal være en ny bil ... De kører aldrig den slags tilbud på brugte biler

Anmeld

8. juni 2010

Mie A

Muffi . skriver:

Det skal være en ny bil ... De kører aldrig den slags tilbud på brugte biler

Ja men skal det så ikke stå i betingelserne??

Anmeld

8. juni 2010

Lady Marion <3

Mie A skriver:

Ja men skal det så ikke stå i betingelserne??

Det tror jeg bestemt ikke ,,   Tror det er indlysende ,, Står det ikke med småt tænker jeg

Anmeld

8. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Tror man køber en demo og en kampange bil under forskellige betingelser. Og vil også mene når i har købt bilen, og derefter kommer tilbudet, ja så ville jeg mene løbet var kørt.. Men jeg er jo bestemt ikke sikker..

Hvad med at ringe til forhandleren..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. juni 2010

Mie A

s.tina skriver:

Tror man køber en demo og en kampange bil under forskellige betingelser. Og vil også mene når i har købt bilen, og derefter kommer tilbudet, ja så ville jeg mene løbet var kørt.. Men jeg er jo bestemt ikke sikker..

Hvad med at ringe til forhandleren..

Det skal selvfølgelig lige sige at vi købte bilen for en uge siden, da kampagnen var i fuld gang og stadig er...

Anmeld

8. juni 2010

Mie A

http://avatar.citroen.dk/?utm_source=citroen.dk&utm_medium=banner&utm_content=650x329-jpg&utm_campaign=avatar-dvd-tilbud

Her er et link til kampagnen på deres hjemmeside... betingelserne kan læses hvis man trykker nederst i venstre hjørne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.