Nu det snart sommer.... forhåbentligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Vingummien

Ja nu må der gerne snart komme sommer i mere end bare et par dage altså

Jeg har ferie i 4 uger, super dejligt når jeg kommer dertil.

Hva skal i lave i jeres ferie?
Vi får besøg fra kbh, Cassandra slæber hele sin dejlige familie her over i en uges tid og det bliver så mega hyggeligt. Er jo længe siden de har set Emil i forhold til hvornår jeg har set deres skønne unger. Bliver dejligt.
De skal bo ved os, så der skal stilles seng op i stuen. Er spændt på hvad de 3 unger siger til det. Julius gør nok ik så meget, men tror de 2 unger Emil og Cassandra kommer til at lave mange ulykker

I ferien skal mig og en veninde også på zoo turne Vi skal i en masse zoo så der har bare at blive godt vejr.

Og her den 30 bliver jeg jo 25 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

TbCp

Vi er ikke helt afklarede endnu... men enten bliver det til en tur i sommerhus, ved vesterhavet... eller også skal vi til Normandiet... det er Normandiet vi satser på! Jeg håber virkelig vi kommer afsted, men det hele afhænger lidt af om Carsten får sin kontrakt forlænget der hvor han er nu.

HÅBER HÅBER HÅBER!!!

Anmeld

7. juni 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Vi er ikke helt afklarede endnu... men enten bliver det til en tur i sommerhus, ved vesterhavet... eller også skal vi til Normandiet... det er Normandiet vi satser på! Jeg håber virkelig vi kommer afsted, men det hele afhænger lidt af om Carsten får sin kontrakt forlænget der hvor han er nu.

HÅBER HÅBER HÅBER!!!

Skal nok for at i kommer afsted

Anmeld

7. juni 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

Ja nu må der gerne snart komme sommer i mere end bare et par dage altså

Jeg har ferie i 4 uger, super dejligt når jeg kommer dertil.

Hva skal i lave i jeres ferie?
Vi får besøg fra kbh, Cassandra slæber hele sin dejlige familie her over i en uges tid og det bliver så mega hyggeligt. Er jo længe siden de har set Emil i forhold til hvornår jeg har set deres skønne unger. Bliver dejligt.
De skal bo ved os, så der skal stilles seng op i stuen. Er spændt på hvad de 3 unger siger til det. Julius gør nok ik så meget, men tror de 2 unger Emil og Cassandra kommer til at lave mange ulykker

I ferien skal mig og en veninde også på zoo turne Vi skal i en masse zoo så der har bare at blive godt vejr.

Og her den 30 bliver jeg jo 25 år

Min ferie går med at lide - ikke i stilhed, det er for kedeligt - Det er hvad man får for at være så dårlige til at planlægge at man lægger sin termin 3. august...

Om ikke andet får jeg forhåbentligt så tid til at sy

Anmeld

7. juni 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Min ferie går med at lide - ikke i stilhed, det er for kedeligt - Det er hvad man får for at være så dårlige til at planlægge at man lægger sin termin 3. august...

Uh kender det. Min var den 2 august dengang

Anmeld

8. juni 2010

lion

Skouboe skriver:

Gad vide om du føder påterminsdato, det er nemlig Cassandras 2 års fødselsdag

Anmeld

8. juni 2010

lion

Ja, som I jo kan læse, ved I godt noget af det jeg skal til sommer.

D. 3 aug tænkte vi på at fejre Cassandras fødselsdag ved at tage i zoo, og d. 7 aug holder vi så hendes og min fødselsdag for familien

Anmeld

8. juni 2010

Skouboe

lion skriver:

Gad vide om du føder påterminsdato, det er nemlig Cassandras 2 års fødselsdag

Med mit held og mængden af mine graviditetsgener kommer jeg til at gå 14 dage over tid, gætter jeg på. Det er ihvertfald det jeg prøver at indstille mig på.

Jeg har jo på det bestemteste frabedt mig nogen former for kemisk igangsættelse, ballonkateter og hindeløsning denne gang, så der er i virkeligheden kun at jeg går i gang af mig selv eller får KS tilbage.

Anmeld

8. juni 2010

lion

Med mit held og mængden af mine graviditetsgener kommer jeg til at gå 14 dage over tid, gætter jeg på. Det er ihvertfald det jeg prøver at indstille mig på.

Jeg har jo på det bestemteste frabedt mig nogen former for kemisk igangsættelse, ballonkateter og hindeløsning denne gang, så der er i virkeligheden kun at jeg går i gang af mig selv eller får KS tilbage.

ok, hvad siger sygehuset til at du ikk vil sættes i gang.

Anmeld

8. juni 2010

Ni-ko-li-ne

jaaaaaaaaaaaaa, det var nogle lækre sommerdage! men haven var nu også glad for vandpjaskeriet igår!

mht ferie har vi planlagt en uge i campingvogn ved vesterhavet et sted;0) Man ved jo aldrig hvornår jeg kommer i afklaring, og så skal jeg jo stå til rådighed... så vi kan ikke rejse jorden rundt (hvilket vi vidst heller ikke har råd til) men det skal nok blive en super ferie alligevel;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.