Hvor meget fylder 150 papir servietter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Mira0911

Ih altså... Hvor er han bare skøn...

Julie tømte også en pakke vådservietter den anden aften.. Jeg var igang med et eller andet.. Og synes nu der også blev temmelig stille.. Så listede ind i stuen, og der sad hun jo og hyggede sig med servietterne ud over hele sofaen, og begyndte at vaske den... Hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

Ih altså... Hvor er han bare skøn...

Julie tømte også en pakke vådservietter den anden aften.. Jeg var igang med et eller andet.. Og synes nu der også blev temmelig stille.. Så listede ind i stuen, og der sad hun jo og hyggede sig med servietterne ud over hele sofaen, og begyndte at vaske den... Hihi..

de kan være nogle være bandit'er...

Anmeld

7. juni 2010

Mira0911

Mor til Frederic skriver:

de kan være nogle være bandit'er...

Det kan de hvert fald...

Anmeld

8. juni 2010

MoarJ skriver:

Det kan de hvert fald...

og det er uanset køn....

Anmeld

8. juni 2010

saxa

HAHAHAHA... Hvor er han altså bare kær.. Der må altså være noget vildt spændende over sådan nogle servietter - Yasmin er ihvertfald også ret vild med at hive dem ud..

Anmeld

8. juni 2010

saxi skriver:

HAHAHAHA... Hvor er han altså bare kær.. Der må altså være noget vildt spændende over sådan nogle servietter - Yasmin er ihvertfald også ret vild med at hive dem ud..

takker...

ja. nu er de også stillet væk...

Anmeld

8. juni 2010

mariamiss6

Aaaarj sådan en rod altså hehe... Altid noget det var papir og ikke våde sager hehe...

Anmeld

8. juni 2010

mariamiss6 skriver:

Aaaarj sådan en rod altså hehe... Altid noget det var papir og ikke våde sager hehe...

... Ej, var in egen fejl at de stod fremme - for det har de nu altid gjort uden han har rørt dem.

Men også fordi han selv kommer og tager en når han skal have pudset næse...

Anmeld

8. juni 2010

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

... Ej, var in egen fejl at de stod fremme - for det har de nu altid gjort uden han har rørt dem.

Men også fordi han selv kommer og tager en når han skal have pudset næse...

Ja det er jo lige det... Den slags fejl har jeg da også lavet såmænd.... jeg kan ikke lige komme på tanke om en specifik situation, men jeg ved jeg er blevet overrasket mere end 1 gang hehe....

Anmeld

8. juni 2010

mariamiss6 skriver:

Ja det er jo lige det... Den slags fejl har jeg da også lavet såmænd.... jeg kan ikke lige komme på tanke om en specifik situation, men jeg ved jeg er blevet overrasket mere end 1 gang hehe....

jeps, og papir er jo ikke den værste slags at samle op - de fylder blot mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.