Er jeg bare hysterisk??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

lollandpigen

Hej piger....

Bliver nød til lige at have jeres mening om en simpel ting....

Min kæreste arbejder som pedægog og arbejder 37 timer om ugen, har vagter på 8 til 15 timer af gangen og 1 gang om måneden har han døgn vagt... På 4 uger har han 1 uge hvor han kun har 2 vagter af hver 15 timer resten af ugerne er han afsted 3-4 dage og nogle af dagene er 15 timer af gangen.

Nu er vi endelig nået ind i den uge hvor hvor han kun skal arbejde 2 dage, men i dag på hans fridag er der møde kl 14 som han skal deltage i. Jeg spørger ham 2 gange om han er hjemme og spise til kl 17.30 og ja det er han. Kl 17.45 er han stadig ikke kommet hjem og jeg har intet hørt fra ham så børnene og jeg begynder at spise. Skal lige fortælles at igår var han på vagt fra 7-22 så børnene så ham slet ikke.

Her for lidt siden skrev jeg en sms til ham at det var rart han gad give besked at han blev forsinket og 5 min efter ringede han men jeg var så tosset så jeg ikke gad tage den.

Er jeg helt forkert på den synes bare det er så irreterende at vi endelig har en aften hvor vi skal hygge med aftensmaden sammen også skal han til møde og give rikke besked.....

Hvordan ville I andre have det med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Sissel

Jeg kan sgu godt forstå at du er træt af det.. Det var jo ingen løs aftale, du spurgte ham om han kunne nå hjem til aftensmad kl 17.30, så er det mindste han kan gøre, at ringe hjem og lade dig vide at han blir forsinket..

Anmeld

7. juni 2010

Riksen

Altså, jeg synes umiddelbart at du overreagerer lidt. Det kunne jo være at der var sket et eller andet; mødet var blevet forlænget, han punkterede, var blevet dårlig osv. Der kunne være sket mange ting, som gjorde at tiden løb fra ham.

Jeg forstår godt at du er irriteret - kender det godt selv. Men jeg har også oplevet at man tit hidser sig selv op over noget, der egentlig ikke er værd at blive irriteret over. Selvfølgelig skal man give besked, hvis man har lovet at give besked, men der kan jo som sagt være opstået noget akut af en art. Og jeg ved jo heller ikke om det er noget han tit praktiserer... men altså dette er bare min umiddelbare mening, der ikke skal lyde for hård

- Rikke

Anmeld

7. juni 2010

storm

Hmmmm..... Tror det ligger lidt for meget til os kvinder at overreagerer en smule i forskellige situationer..........

Hvis din kæreste har siddet i møde, kan han jo ikke have mulighed for at give et bip om at han blev forsinket. Og når han så ringer er det ikke fair ikke at svare opkaldet.

Mener at man som par skal støtte hinanden i de karrierer man nu en gang har valgt og det er trods alt karrieren der skaffer mad på bordet og ikke mindst tøj på børnes krop.

Oplever tit at kvinder har det med at kritisere deres partner for, i mine øjne, nogle simple og små ting. Vi skal huske at rose de kære mænd. Måske du skulle have taget telefonen og så have sagt til ham, at du var rigtig glad for at høre fra ham og at du glæder dig til at se ham. Det er noget mænd kan lide at høre!!!!

Bare lige min mening.................

Forsat go aften...............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.