Hej piger....
Bliver nød til lige at have jeres mening om en simpel ting....
Min kæreste arbejder som pedægog og arbejder 37 timer om ugen, har vagter på 8 til 15 timer af gangen og 1 gang om måneden har han døgn vagt... På 4 uger har han 1 uge hvor han kun har 2 vagter af hver 15 timer resten af ugerne er han afsted 3-4 dage og nogle af dagene er 15 timer af gangen.
Nu er vi endelig nået ind i den uge hvor hvor han kun skal arbejde 2 dage, men i dag på hans fridag er der møde kl 14 som han skal deltage i. Jeg spørger ham 2 gange om han er hjemme og spise til kl 17.30 og ja det er han. Kl 17.45 er han stadig ikke kommet hjem og jeg har intet hørt fra ham så børnene og jeg begynder at spise. Skal lige fortælles at igår var han på vagt fra 7-22 så børnene så ham slet ikke.
Her for lidt siden skrev jeg en sms til ham at det var rart han gad give besked at han blev forsinket og 5 min efter ringede han men jeg var så tosset så jeg ikke gad tage den.
Er jeg helt forkert på den synes bare det er så irreterende at vi endelig har en aften hvor vi skal hygge med aftensmaden sammen også skal han til møde og give rikke besked.....
Hvordan ville I andre have det med det??

Anmeld