ja...så skete det altså. min supergeniale plan blev afsløret. af mig selv, vel at mærke.
vi sad og snakkede om sommeren og så siger Søren at Rune og Freja (hans bedste ven og kæreste) skal afsted til Berlin lige efter de kommer hjem fra Rød sommerlejr og Karl (hans anden bedsteven) er heller ikke i København hele sommeren og jeg troede jo jeg var genial og lagde vores tur derover lige efter Rød Sommerlejr, så folk var hjemme, men ak nej.
og gravid som jeg jo er, begyndte jeg at græde og stakkels Søren fattede jo ikke en bjælde (SÅ glad plejer jeg jo heller ikke at være for Rune...)
så sagde jeg, at nu kom jeg til at sige noget om en fødselsdagsgave som alligevel ikke duede og så blev han helt "nejnej, lad nu være!" for jeg kommer ALTID til at afsløre mine fødselsdagsgaver for ham
, men jeg var slet ikke sikker på han overhovedet ville afsted hvis der var minus chance for at se vores venner. så jeg sagde hvad jeg havde planlagt, men at nu røg det hele jo sammen fordi ingen åbenbart var hjemme. han blev bare megaglad alligevel og takkede for at jeg havde prøvet at planlægge turen "men du er min gravide, smukke hustru og du skal ikke bekymre dig om noget!"
, og så sagde han, at vi jo godt kunne tage afsted bare os to alligevel og bare være kærester KUN, jaaaaaaa!!! så det tror jeg vi gør, så det er ikke røget helt i skraldespanden
og så ville han måske tage alene til københavn en weekend i september, for han vil absolut ikke afsted når jeg har født uden mig og baby juhl
Anmeld