Betteisen skriver:
Hejsa!
Der er vel ingen skam i, at sige fra som vejleder hvis man føler sig inhabil. Under min første sygehus praktik skulle jeg vist have haft en jeg kendte privat, men hun havde sagt nej grundet dette.
Det er hverken en fordel for dig eller hende, at I kender hinanden. Bare min mening.
Enig..
Havde en vejeder i praktik på min SSH-uddanelse, som var en i min familie, dog var hun langt nok ude til jeg ikke kendte hende, men hun vidste en masse om mig, og det var simpelthen et helvede for at sige det rent ud.
(skal så siges hun kendte til de ting der er sket i min familie) Hun forsøgte at være proff. men det lykkedes i den grad ikke. Og det gjorde at jeg aldrig fik sagt farve til praktikstedet - jeg kunne simpelthen ikke holde til at se mere af hende 
Hun ved jo heller ikke hvem hun skal have som vejleder inden hun starter, så det er jo ikke fordi hun ved du siger nej tak til at være vejleder for hende.
Men anyways.. ved min første samtale, snakkede vi om hvilke forventninger jeg havde til praktikken og om de målpinde jeg havde for den periode. Så jeg kunne arbejde med dem under praktikken.
Håber jeg kunne hjælpe lidt 
Anmeld