hjælp- bliver jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Minna og Lasse

hej alle mennsker

Jeg har ikke haft min mens i 3½ år :-( Har fået taget spiral ud og 1 mdr siden men jeg har stadig ikke fået min mens. Jeg er ved at gå godt og grundigt i panik :-( Ønsker mig inderligt et barn men sker det nogensinde?

er der nogen af jer der har erfaringer eller kender en som sidder i samme situation som mig?

Er helt ulykkelig :-(

Help me ! Hvad skal jeg gøre?

Har værte hos læger og dvs og de kan intet gøre andet end at bede mig håbe på min mens engang kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

LifeIsGreat

hvilken spiral var det? Én som frigav hormon? I så fald skal din krop jo lige vænne sig til det og der kan gå op til et år før din cyklus er normal igen..

Anmeld

7. juni 2010

DK

3,5 år uden mens? Ja det er dælme længe!

Er du overvægtig? Det kan jo godt forstyrre hormonerne en del, så hvis du er det så vil jeg da klart anbefale dig at tabe dig. Hvor gammel er du? Jeg mener, har de tjekket om du mon er gået i en tidlig overgangsalder?

Uanset om du er overvægtig eller ej, så prøv da at købe bogen "spis dig gravid", det skulle være en diæt som går ind og regulerer alle de hormoner der sørger for at give en god regelmæssig ægløsning. Måske det ville hjælpe set over et længere stykke tid?

Derudover så kan man jo gå suuuper grundigt tilværks og udryde alle "farlige" hormongivende stoffer derhjemme. Jeg tænker på at udskifte alle rengøringsmidler, parfumer, hårspray, vaskepulver og måske også købe økologisk tøj? Jeg ved godt det er suuuper omfattende, men hvis der er helt kuk i din hormonelle-tilstand så er det måske det der skal til?

Hvis det slet ikke vil lykkeds for jer, så er der jo heldigvis rigtig mange dejlige og smukke børn ude i verden der kun leder efter en dejlig rede at få lov at vokse op i! Uanset hvad, så skal dit barn nok være derude et sted til dig! Uanset om det så skal vokse på i din mave eller i en andens ruge-kasse!

Jeg er godt klar over at hvis man skal gennemføre alle de der "ud med hormoner og ind med sunde spisevaner med øko osv." så er det en super hård omgang! Det er så let at anbefale, men ikke så let at føre ud i livet. Det kræver i alt fald en helt enorm stor potion viljestyrke og selvtillid at blive ved med at hænge i! Især fordi der nok ikke kommer resultater lige med det samme!

Kærlig hilsen Ditte

Anmeld

7. juni 2010

jydegirl

Hejsa

Jamen der kan være mange årsager til du ikk får den.

jeg var også uden mens i 3 år ca de kunne heller ikk rigtig finde årsagen til hvorfor, men mit forhold var meget op og ned der skete forskellige ting i mit liv som påvirkede det hele, for ugen efter mit daværende forhold endte fik jeg min mens og har haft den siden.

Men det afhænger af hvordan du har det generelt om der er sket noget i dit liv du tænker over måske endda ubevidst. og at du inderligt vil ha et barn og tænker super meget på det og at du ikke får din mens spiller med garanti også ind

Men håber da den kommer som min til sidst gjorde

Anmeld

8. juni 2010

Minna og Lasse

Jeg er ikke overvægtig!

Jeg er 172 og vejer 60 kg! Jeg havde en hormonspiral!

Jeg har godt nok været udsat for en del igennem de sidste 2 år, men gud hvor ville jeg ønske jeg bare ku få min cylkus tilbage!

hjæælp hehe

Anmeld

8. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

det tog min mand og jeg 1½ år fra jeg kom af med min prævention før jeg blev gravid med min datter.... ved det kan lyde underligt - men du kan godt ønske så meget at blive gravid at du ikk kan - det skete for mig da jeg lå projekt baby på hylden wupti 4 måneder senere var jeg gravid...

så kold vand i blodet bebse skal nok komme

Anmeld

8. juni 2010

Corn

Da det er hormonspiral du har haft, ville jeg nok lige vente lidt med at sætte verden i bevægelse.. Efter 9 år med p-piller gik der 6 mdr før der skete noget herhjemme...

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Giv lige kroppen lidt tid.. nu den ikke har været igang i så mange år.

Jeg havde hormonspiral da jeg blev gravid med den sidste og det skete meget hurtigt...husk du har ægløsning før mens, så måske du allerede er gravid. i hvert fald skal I da bare gå til den og brug evt ægløsningstests for at se hvornår der sker noget.

Held og lykke...

Anmeld

14. juni 2010

Minna og Lasse

Hej igen alle

Så fik jeg min mens her d 8 og den stoppede igår.. endelig efter 3½ år, dejligt

Men så er det bare det med at blive gravid jo .. Ak og ve jeg håber ! hehe

Anmeld

14. juni 2010

NaFe

Minna og Lasse skriver:

Hej igen alle

Så fik jeg min mens her d 8 og den stoppede igår.. endelig efter 3½ år, dejligt

Men så er det bare det med at blive gravid jo .. Ak og ve jeg håber ! hehe

held og lykke med det....godt den endelig kom så i kan gå igang med projektet...håber det lykkes hurtigt for jer...

knus natasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.