3,5 år uden mens? Ja det er dælme længe!
Er du overvægtig? Det kan jo godt forstyrre hormonerne en del, så hvis du er det så vil jeg da klart anbefale dig at tabe dig. Hvor gammel er du? Jeg mener, har de tjekket om du mon er gået i en tidlig overgangsalder?
Uanset om du er overvægtig eller ej, så prøv da at købe bogen "spis dig gravid", det skulle være en diæt som går ind og regulerer alle de hormoner der sørger for at give en god regelmæssig ægløsning. Måske det ville hjælpe set over et længere stykke tid?
Derudover så kan man jo gå suuuper grundigt tilværks og udryde alle "farlige" hormongivende stoffer derhjemme. Jeg tænker på at udskifte alle rengøringsmidler, parfumer, hårspray, vaskepulver og måske også købe økologisk tøj? Jeg ved godt det er suuuper omfattende, men hvis der er helt kuk i din hormonelle-tilstand så er det måske det der skal til?
Hvis det slet ikke vil lykkeds for jer, så er der jo heldigvis rigtig mange dejlige og smukke børn ude i verden der kun leder efter en dejlig rede at få lov at vokse op i! Uanset hvad, så skal dit barn nok være derude et sted til dig! Uanset om det så skal vokse på i din mave eller i en andens ruge-kasse!
Jeg er godt klar over at hvis man skal gennemføre alle de der "ud med hormoner og ind med sunde spisevaner med øko osv." så er det en super hård omgang! Det er så let at anbefale, men ikke så let at føre ud i livet. Det kræver i alt fald en helt enorm stor potion viljestyrke og selvtillid at blive ved med at hænge i! Især fordi der nok ikke kommer resultater lige med det samme!
Kærlig hilsen Ditte
Anmeld