Tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej De Damer...

Har idag været til min første scanning... Blev sendt over til gynækolog, af min læge som jeg var ved i torsdag, for af få graviditeten bekræftet. Men var meget i tvivl om hvor langt henne jeg var, da jeg har meget ureglmæssig mens og ikke lige har holdt 100% styr på det... så derfor blev jeg sendt til gyn så vi kunne få et lidt mere sikkert udgangs punkt.

Et fint lille hjerteblik var der...pyhaaa... og den søde dame fik den lille målt...og ja...var såå lidt længere henne end regnet med...

Terminen blev beregnet til d 16 jan 2011...så er 8+0 ud fra hendes beregner...meget skævt i forhold til min egen...

Så nu der kun forhåbentlig 4 uger til Nf scanning og hele familien kan få den gode nyhed....

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Vinker

Dejligt at se hjerteblik på den lille pus i maven!

Ja så er den god nok - Du ER gravid igen. Åååh altså det er spændende. Hvordan har du det med det - glæder du dig eller er du bekymret?

Håber det bedste for dig.

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Dejligt at se hjerteblik på den lille pus i maven!

Ja så er den god nok - Du ER gravid igen. Åååh altså det er spændende. Hvordan har du det med det - glæder du dig eller er du bekymret?

Håber det bedste for dig.

Ja det dejligt a vide der virkelig er liv inde i mavsen... Men det bare noget helt andet denne gang... Er ikke alene og ja der er jo et barn i forvejen..så det bliver slet ikke som den anden graviditet tror jeg... Men jeg meget meget meget glad og vi glæder os heeeeelt vildt....

Anmeld

7. juni 2010

Vinker

Anonym skriver:

Ja det dejligt a vide der virkelig er liv inde i mavsen... Men det bare noget helt andet denne gang... Er ikke alene og ja der er jo et barn i forvejen..så det bliver slet ikke som den anden graviditet tror jeg... Men jeg meget meget meget glad og vi glæder os heeeeelt vildt....

Hvor skønt at høre at I er så glade og glæder Jer helt vildt!

Kan godt forstå du er glad for at du ikke er alene denne gang - Det er helst noget man ska være to om og bare det at ha en at dele det hele med er da fantastisk.

Ønsker det bedste for Jer

Anmeld

7. juni 2010

Karo

Nej hvor dejligt at det hele ser fint ud

Og hvor dejligt at i er 2 om det denne gang

Anmeld

7. juni 2010

JustAnotherName

Tillykke   

Anmeld

7. juni 2010

anna-jonas

Tillykke...........det er så stort.

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

Uha det er skønt!!!! STORT tillykke!!!

Anmeld

8. juni 2010

lion

Tillykke her fra. Ja det er dejligt at være 2 om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.