Så er weekenden overstået. Hvorfor går de egentlig så hurtigt?
Jeg havde jo bestemt at vi -manden og jeg- skulle på picnic, i min fars have, fredag aften, og det var herligt. Vi kunne trække vejret og være lidt alene i solen. Maden var god, og vi fik snakket lidt. Så langt så godt.
Jeg har desværre en kæreste der er meget rastløs, og eftersom vi var hjemme hos min far, var der jo også en garage man kunne rode lidt i. Derfor endte det med at han stod og skruede på havetraktoren resten af aftenen, mens jeg så "min søsters børn" i TV..
Ih, hvor romantisk, hva? 
Den seneste tid har været mærkelig herhjemme. der har været en spændt stemning efter forsamtalen, og jeg ventede ligesom bare på udbrudet af denne vulkan. Og tak spids, det fik jeg så igår!!!
Sikken en højtråbende bjørn der flyttede ind!!
Der var INTET der var godt nok, jeg gjorde aldrig dit eller dat, og jeg var bare pisse irriterende. Jeg var klar til at hoppe i mussehullet, og jeg stortudede i 1½ time... Puha... Jeg vidste godt han kunne blive sur, men SÅ sur - dét har jeg sjældent set!
Så jeg tilbragte resten af søndagen på sofaen, og turde næsten ikke rejse mig...
Efter 3-4 timers ulmen var færingen dog faldet til ro, og kom krybende langs panelerne og sagde undskyld. Jeg tilgav selvfølgelig, for jeg ved sgu godt det må være svært at være den der er "skyld i" at vi ikke kan få ønskebarnet sådan *vupti*... Men det krævede lige Trines (Tjuhls) hjælp at indse, hvad det nok var han tumlede med. Så tak Trine. Endnu engang redder du mig med dine ord, der bare kan ALT!
Efter at have talt ud og masser af kys og kram tog vi til stranden og gik tur, hånd i hånd... For det vi går igennem nu er nemmest, hvis der er en hånd at holde i. Vi springer ud i det sammen, og må holde godt fast. Det er ok at blive grebet af frygt for en stund og slippe taget, men så må den anden part være parart til at gribe... Og det tror jeg, jeg gjorde igår...
Håber I alle har haft en dejlig weekend i det skønne vejr! (Hvor blev det af??!!)
Hvor er det smukt skrevet. Og fuldstændig rigtigt.
Alle har brug for at reagerer ind imellem, og alle tackler tingene lidt forskelligt.
Men nu blev luften renset lidt ud, og det kan også være tiltrængt.
Jeg ønsker og håber det sådan for Jer. Og jeg tror på, at det nok vil ske...
HOLD FAST!!! Og vid at I er heldige, at I om ikke andet, har hinanden, at holde ved. Jeg tror faktisk at dét som i gennemlever er en hård men styrkende "prøvelse af ens forhold" ....og mange holder det sikkert ikke ud. Men dém som gør, de kommer også hundrede gange stærkere ud på den anden side, fordi de, ligesom Jer, kæmpede sammen!
Det skulle være Jer så velundt og fortjent at blive forældre.
Og det urimelige i, at nogle skal have så forbandet svært ved det på egen hånd, kan ikke forklares, så det kan gøre op for, at det bare ikke er fortjent (blev det vrøvl?)
Altså, nogle får børn som de ikke formår at pass, og så bliver de frataget dem - men så går der da kun et års tid, så sidder de med et nyt barn i armene 
Mens andre ville være guld værd for sådan et forsømt barn (som så ikke skulle være forsømt, men deres eget), og ikke kan få deres ønske opfyldt. Det er så unfair og helt forkert!
Og I burde helt sikkert være forældre. Men I har desværre bare det lod i livet, at det skal være en hård prøvelse. MEN DET SKAL NOK KOMME TIL AT SKE!! ....Det håber, ønsker og tror jeg på