Så vil jeg også vise min Elina frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

LISBETH:-)

Min skønne, dejlige og nemme datter Elina som er 2 uger gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

oo

Elina med de lukkede øjne  hun er dejlig, Lisbeth. jeg kan bare ikke helt forstå at alle jer som jeg fulgte blive gravide i september har FØDT

Anmeld

7. juni 2010

Svane83

Nej hvor er hun dog sød.

Sikke dog en smuk smuk pige.

Carina

Anmeld

7. juni 2010

B&J

åhh hvor er hun dog dejlig nuttet

Anmeld

7. juni 2010

AnneBJ

Årh hun er lækker!

Anmeld

7. juni 2010

Tjuhl skriver:

Elina med de lukkede øjne  hun er dejlig, Lisbeth. jeg kan bare ikke helt forstå at alle jer som jeg fulgte blive gravide i september har FØDT

Hæ hæ hun sover hele tiden, så har ikke rigtig nogen billeder hvor hun har øjnene åbne. Får heller ikke husket at taget lige så mange billeder som første gang. Men jeg skal prøve og tage et billed når hun engang åbnr øjnene :-)

Jeg synes også det er vildt mærkeligt at hun nu er ankommet - og jeg ikke længere skal kæmpe.

Anmeld

7. juni 2010

oo

lisbeth2910 skriver:

Hæ hæ hun sover hele tiden, så har ikke rigtig nogen billeder hvor hun har øjnene åbne. Får heller ikke husket at taget lige så mange billeder som første gang. Men jeg skal prøve og tage et billed når hun engang åbnr øjnene :-)

Jeg synes også det er vildt mærkeligt at hun nu er ankommet - og jeg ikke længere skal kæmpe.

ja! jeg blir helt rørt når jeg tænker på at du også har stået der hvor man troede at det virkelig ALDRIG ville ske og det med en lille familie, det kunne man ligeså godt opgive med det samme. men så tager fanden jo ved en og man kæmper alligevel og se nu hvor du er!! åh suk

Anmeld

7. juni 2010

Tjuhl skriver:

ja! jeg blir helt rørt når jeg tænker på at du også har stået der hvor man troede at det virkelig ALDRIG ville ske og det med en lille familie, det kunne man ligeså godt opgive med det samme. men så tager fanden jo ved en og man kæmper alligevel og se nu hvor du er!! åh suk

Og tro mig det har været hele kampen værd!!!!!! Jeg er bare så lykkelig for at jeg aldrig opgav. Selvom jeg flere gange hver uge, var sikker på at det ville ende med det!!!!!

Glæder mig til at se de første billeder af dit guld

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

århhhhh hun er sød.......

Anmeld

7. juni 2010

CamillaSoefelt

Hvor er hun skøn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.