Vi har snart årsdag piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Vinker

Ingen tvivl om at det var et godt spring vi tog den gang! Jeg er i hvert fald mere end tilfreds med at være her på baby.dk - Hovedsagen er dog klar hvorfor: Det skyldes JER VIDUNDERLIGE kvindfolk! I er simpelthen ustattelige - TAK TIL JER ALLE!

Og hvor er det bare fantastisk at flere fra NS er kommet til siden hen - og så det at andre er begyndt at blande sig lidt i "vores" gruppe er jo super.

Længe leve os NS-tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ida.

Hvor er det vildt altså!!

Jeg meldte mig ind på Navlestrengen i juni/juli 2008 - jeg var i tvivl om, hvorvidt jeg var blevet gravid igen og havde brug for at lufte tankerne i et forum, hvor ingen kendte mig i forvejen. Indtil da var jeg ivrig bruger af netdoktors babyklub (nu Alt Om Børn), som jeg stadig bruger dagligt - men jeg trængte som sagt til et sted, hvor ingen kendte mig. Navlestrengen havde præcis den tone og overskuelige størrelse, som jeg havde brug for - og jeg blev jo bare modtaget med åbne arme!

Nu er jeg jo TOTALT afhængig af jer kære tøser - både nye som gamle - og jeg er SÅ lykkelig for vores lille hjørne her på baby!

Anmeld

7. juni 2010

otlitrom

Jeg er bare glad for I fandt herind, og har det så fantastisk sammen. Det kan virkelig mærkes gennem skærmen, at der er sammenhold og støtte! Og så sætter jeg stor pris på at være blevet lukket ind i den lune hule!

Tillykke med årsdagen, skønne piger

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

WOW er der gået et år!!! Ja jeg kom ind på Navlestrengen i oktober 2008. Jeg havde KVALME og søgte råd på nettet. Og så skulle jeg jo læse alt om babyer. Og jeg TROEDE ikke jeg blev opdaget for der var endnu ingen der vidste jeg var gravid, men Tina spottede mig.

Anmeld

8. juni 2010

lion

Utroligt at der allrede er gået 1 år fra vi alle sammen gik fra Navlestreng.dk til baby.dk.

Jeg selv gik først d. 16 Juni, da jeg var til min søsters fødselsdag d. 15 Juni. Sjovt nok skal jeg d. 16 Juni i år hjem til min søster for at fejre hendes 32 års fødselsdag(15 juni) og min mors 50års fødselsdag (17 juni)

Jeg startede på navlestreng.dk d. 21 sep hvor Cassandrta var ca 6 uger. Jeg sad og søgte på nettet da jeg ikk vidste hvad jeg skulle lave og frem kom I.

Jeg er glad for at jeg fandt jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.