Gravid og megabordfodbold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skal til polterabend, og vil på det tidspunkt være 9 uger henne. Jeg er lige anonym da jeg ikke ønsker at vedkommende skal finde ud af hvornår det er

Nå. Men til denne polterabend skal vi tre ting i løbet af dagen og den ene ting er så megabordfodbold. Det er ligesom alm. bordfodbold ud over det er i menneskestørrelse hvor man blive spændt fast på de der pinde så man selv er de der små mænd der skal skyde til måls.

Så var det bare jeg tænkte om det mon var en god ide? På den ene side er jeg jo kun 9 uger henne, og selv om jeg bliver ramt hårdt i maven af bolden, så er min livmoder jo ikke engang tittet op over skambenet på det tidspunkt? Det vil også være rigtig træls at være sådan en "overpylret" ny-gravid der ikke gider være med, hvis nu det ene og det andet. Der skal være 5 på hvert hold, og det passer præcist hvis jeg er med...

På den anden side, så vil jeg jo helst ikke risikere noget! Og jeg skal køre en af bilerne så de ved jo godt allesammen at jeg er gravid i forvejen!

Hvad tænker i, de damer? Altså der er ingen mænd med, og jeg ved sgu ikke hvor hårdt vi damer overhovdet kan tyre, og om der mon er nogen reel risiko ved det? Altså jeg render jo ikke rundt med barnet midt i maven, det ligger jo gemt af vejen helt nede bag skambenet. 

Hvad ville i gøre?

Knus  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

oo

helt personligt så ville jeg ikke gøre det. jeg er megaforsigtig i min egen graviditet fordi jeg bare ikke vil risikere noget og stå og give mig selv skylden for det bagefter. men det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde og der er mange der føler sig fanget hvis de skal tage så meget hensyn som jeg fx gør

Anmeld

7. juni 2010

Nadia&Daniel

Vil personligt ikke gør det - de første 12 uger - er der hvor du har største risiko for at tabe barnet (mistede selv vores første da jeg var 8+4 henne og det var "bare" i biograften..

Anmeld

7. juni 2010

LinLin

Jeg ville ikke gøre det!

Har prøvet at spille det; selvom man er "bundet fast" er der altså meget kontakt! (der var faktisk rigtigt mange nærkampe og folk der faldt og rullede rundt på gulvet)

Anmeld

7. juni 2010

TbCp

Til min venindes polterabend spillede vi også kæmpe-bordfodbold. Der var en højgravid med og hun spillede da... det er begrænset HVOR hårdt man kan sparke og det er jo som regel også bløde bolde... jeg tror jeg ville være med...

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Uhhh jeg må vist bare lige se det lidt an! Jeg kan jo evt. vente lidt og se hvor vildt det går for sig inden jeg vover mig ud i det. På en måde gider jeg bare ikke være hende den hys, og jeg har også lyst til at være med. PÅ den anden side vil jeg jo bare ALDRIG kunne tilgive mig selv hvis det går galt, hvad jeg nu ikke tror.

Hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.