Hej
Jeg skal til polterabend, og vil på det tidspunkt være 9 uger henne. Jeg er lige anonym da jeg ikke ønsker at vedkommende skal finde ud af hvornår det er
Nå. Men til denne polterabend skal vi tre ting i løbet af dagen og den ene ting er så megabordfodbold. Det er ligesom alm. bordfodbold ud over det er i menneskestørrelse hvor man blive spændt fast på de der pinde så man selv er de der små mænd der skal skyde til måls.
Så var det bare jeg tænkte om det mon var en god ide? På den ene side er jeg jo kun 9 uger henne, og selv om jeg bliver ramt hårdt i maven af bolden, så er min livmoder jo ikke engang tittet op over skambenet på det tidspunkt? Det vil også være rigtig træls at være sådan en "overpylret" ny-gravid der ikke gider være med, hvis nu det ene og det andet. Der skal være 5 på hvert hold, og det passer præcist hvis jeg er med...
På den anden side, så vil jeg jo helst ikke risikere noget! Og jeg skal køre en af bilerne så de ved jo godt allesammen at jeg er gravid i forvejen!
Hvad tænker i, de damer? Altså der er ingen mænd med, og jeg ved sgu ikke hvor hårdt vi damer overhovdet kan tyre, og om der mon er nogen reel risiko ved det? Altså jeg render jo ikke rundt med barnet midt i maven, det ligger jo gemt af vejen helt nede bag skambenet.
Hvad ville i gøre?
Knus
Anmeld